راه‌اندازی۱۰ جایگاه عرضه مستقیم سیب زمینی در مناطق کم برخوردار مشهد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۰ جایگاه عرضه مستقیم سیب‌زمینی در مناطق پر جمعیت و کم برخوردار این کلانشهر راه‌اندازی شده است.

مسعود رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح چگونگی اجرای طرح تأمین سیب زمینی مورد نیاز شهروندان، اظهار کرد: ۱۰ جایگاه عرضه مستقیم در مناطق پر جمعیت و کم برخوردار این کلانشهر راه‌اندازی شده است که از این تعداد هفت جایگاه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سه جایگاه مستقل توسط این سازمان در مناطق مختلف شهر مشهد فعال شده است.

وی افزود: این جایگاه‌ها در مناطق سیدی، بلوار وحدت، بابا نظر، سه راه سجاد، سه راه ادبیات، حاشیه میدان‌های امام حسین، معراج و فردوسی راه اندازی شده و به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازند. در همین راستا آمادگی راه اندازی چند جایگاه دیگر را داریم که در اختیار تعاون روستایی استان برای تأمین و عرضه بگذاریم.

جواد آهویی، معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد نیز در این باره گفت: در این جایگاه‌های متعلق به سازمان محصول سیب زمینی به قیمت ۸۵۰۰ تا ۸,۹۰۰ تومان توسط تولید کننده و یا مبنای قیمت کف میدان بار به شهروندان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه به جز جایگاه‌های سیب زمینی، این محصول پر مصرف در بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه‌های "شهرما" نیز عرضه می‌شود، ادامه داد: سیب زمینی تازه در بازارهای میوه و تره بار به قیمت ۱۳,۰۰۰ تومان و انباری ۹,۰۰۰ تومان هر دو به صورت دست چین در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: قیمت سیب زمینی در میدان بار سپاد نیز بسته به کیفیت محصول آن از ۸,۰۰۰ تومان تا ۱۳,۰۰۰ تومان در نوسان است.

وی گفت: توزیع مناسب رقم پر مصرف سیب زمینی، حمایت از مصرف کنندگان و فراهم شدن زمینه عرضه محصول مستقیم از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

کد خبر 561637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.