بانک تایلندی سیام وارد متاورس شد

بانک تجاری سیام (SCB) تایلند به‌طوررسمی اعلام کرد که نخستین دفتر مرکزی متاورس خود را در سند باکس متاورس راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بانک تایلند به دومین سازمان مالی بزرگ بعد از «جی‌پی مورگان» تبدیل شد که در دنیای مجازی جای خود را پیدا کرد. همچنین SCB گفت که میزبان خانه باز در متاورس خواهد بود تا دفتر مرکزی مجازی خود را به نمایش بگذارد و میزبان کارگاه‌ها و بحث‌ها باشد.

«موکایا پانیچ» (Mukaya Panich)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در SCB 10X، گفت: فناوری‌های مالی آینده مانند بلاک‌چین، دارایی دیجیتال، DeFi و متاورس، زمینه‌های اصلی مورد علاقه ما برای کشف شدن هستند.

پانیچ اظهار کرد که متاورس نقش مهمی را ایفا می‌کند و خلق بی‌نهایت را در دنیای دیجیتال ممکن می‌سازد؛ درعین‌حال مرزهای جدیدی را برای اقتصاد آینده شکل می‌دهد. هم‌چنین این بانک گفت که دفتر مرکزی به گونه‌ای طراحی خواهد شد که گذشته، حال و آینده فرهنگ تایلند را منعکس کند.

به گفته مقامات بانک، کاربران در دفتر مرکزی می‌توانند سه محیط طراحی شده را بررسی کنند، به نمایش محصولات بپیوندند، فضای کاری را به اشتراک بگذارند و با شرکت‌کنندگان در سراسر جهان تعامل داشته باشند. آن‌ها امیدوار هستند که این پرتاب، موجب افزایش حضور تایلند در متاورس شود.

کد خبر 561561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.