واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۰ به پایان رسید

«وزیر امور اقتصادی و دارایی» از خاتمه پرداخت ۲۵هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت سال‌های گذشته به حدود ۴۵میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سیداحسان خاندوزی» اظهار کرد: دو و نیم میلیون نفر از سهامداران به تناسب ارزش سبد سهام خود معادل یک میلیون تومان و باقی نیز بین ۴۸۰ تا ۵۷۰ هزار تومان سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

پیش از این، خاندوزی در جلسه شورای اداری استان گلستان وعده داده بود که واریز سود سهام عدالت از بیست‌ویکم اسفندماه سال جاری به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می‌شود.

به گزارش ایمنا، افرادی که دارای پرتفوی ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت هستند، پنج میلیون و ۳۲۰ هزار و ۳۹۹ ریال سود به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

افراد دارای پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، پنج میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۴۴ ریال و دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی رقمی معادل ۱۰ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۷۱ ریال سود پرداخت می‌شود.

البته برخی از افراد ممکن است بخشی از پرتفوی خو را فروخته باشند یا پاره از سهم را در اختیار داشته باشند؛ بنابراین ممکن است این اعداد متفاوت باشد.

کد خبر 561536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.