اهدای ۵ تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند در لنجان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لنجان گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان، دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند زندانیان را شناسایی کرد تا با اهدای تبلت، شاهد برقراری عدالت آموزشی برای این قشر آسیب‌پذیر باشیم.

علی‌اکبر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی بهانه‌ای مناسب برای شاد کردن دل خانواده‌های نیازمند زندانیان است، اظهار کرد: اعیاد و جشن‌هایی همچون نوروز با زایش و رویش همراه بوده و بهانه خوبی برای کمک به خانواده‌های نیازمند به خصوص کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا، تحصیل برای کودکان و نوجوانان نیازمندی را که فاقد ابزار هوشمند جهت دسترسی به آموزش مجازی بودند، دشوار کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان، دانش‌آموزان خانوداه‌های نیازمند زندانیان را شناسایی کرد تا با اهدای تبلت شاهد برقراری عدالت آموزشی برای این قشر آسیب‌پذیر باشیم.

وی تصریح کرد: با مشارکت کمیته امداد فولادشهر و به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، پنج تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان خانوداه‌های نیازمند زندانیان قرار گرفت.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت فراوان شهرها و روستاهای شهرستان لنجان و وجود مدارس روستایی و دانش‌آموزان محروم، نیاز به کمک بیشتری از سوی خیران، کارخانه‌های بزرگ و بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد تا بتوانیم از ترک تحصیل آنان به دلیل مشکلات مالی جلوگیری کنیم.

کد خبر 561524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.