بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت یکی از فاکتورهای مهم در مقابله با نفوذ فرهنگی و شکست توطئه دشمنان است، همچنین در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا باغ موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _بیست‌ودوم اسفندماه_ در حاشیه بازدید از گلزار شهدای ۴۰۰ دستگاه کرج، اظهار کرد: جامعه امروز بیش از همیشه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در میان نسل جوان نیاز دارد.

وی ادامه داد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت یکی از فاکتورهای مهم در بحث مقابله با نفوذ فرهنگی و شکست توطئه دشمنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهتمام شورای ششم در بحث تکریم شهدا، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که برای حفظ امنیت و موجودیت این مرزوبوم از جان خود گذشته‌اند، از اولویت‌های مدیریت شهری کرج است.

وی با تاکید بر اهمیت قدردانی از خانواده شهدا، اضافه کرد: اعضای شورای ششم در هر فرصتی در محضر خانواده شهدا به ویژه مادر و پدران آنها حاضر می‌شوند تا از دعای خیر آنها بهره ببرند.

چپردار با اشاره به این‌که مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه‌ای به بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است، گفت: در بودجه سال آینده، به هر ردیفی که مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود به صورت ویژه توجه شده است.

وی افزود: با اختصاص اعتبار مناسب برای بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم طی دو سال آینده این مجموعه برای بازدید عمومی شهروندان آماده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده برای حمایت از مساجد مناطق ده‌گانه که بخشی از مسئولیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به عهده دارند، مساعدت ویژه‌ای شده است.

وی افزود: در حوزه معاونت فرهنگی نیز بودجه مناسبی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسبتی از جمله مراسم اربعین، اعیاد مختلف و برنامه‌های مذهبی در نظر گرفته شده است، همچنین سال آینده برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 561510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.