فولادشهر آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

شهردار فولادشهر گفت: با اقدامات انجام شده شرایط برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهر جدید فولادشهر مهیا است و آماده میزبانی از میهمانان نوروزی هستیم.

حسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان لنجان و تردد بالای خودروهای سبک و سنگین از شهر جدید فولادشهر، حفظ و توسعه فضای سبز این شهر برای شهرداری امری حیاتی است.

وی با بیان اینکه فضای سبز امسال متفاوت از سال‌های گذشته در حال جلوه‌گری است، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در کنار حفظ ۵۴۰ هکتار فضای سبز شهری، ایجاد فضای سبز پایدار است؛ از این رو با فرا رسیدن اسفندماه، ۹ هزار اصله نهال از انواع سرو، کاج، زبان گنجشک و زیتون در سطح شهر جدید فولادشهر غرس شد.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه یکی از پروژه‌های تخصصی شهرداری در حوزه فضای سبز شهری گلکاری فصلی است، خاطرنشان کرد: بیش از هزار گلدان گل فصلی و دائم از گونه‌های زینتی که متناسب با آب و هوای فولادشهر است، در فضاسازی فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گرفت تا با فرا رسیدن بهار و ایام نوروز فضای سبزی زیبا در شهر ایجاد شود.

ایزدی با بیان اینکه المان‌های نصب شده در شهر، فضای شور و نشاط را برای شهروندان ایجاد کرده است، اضافه کرد: شهرداری فولادشهر در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار اقداماتی همچون نظافت و شست‌وشوی معابر و پیاده‌روها، رنگ‌آمیزی جداول، آب‌نماها و مبلمان‌های شهری، نور پردازی میادین و جانمایی المان‌های سفره‌های هفت سین و نوروزی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، اجرای دیوارنگاره، آماده‌سازی نمازخانه‌های سطح شهر، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی پایانه مسافربری، نصب ست‌های بازی در پارک‌های محله‌ای، اصلاح و بازسازی ست‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های شهرداری فولادشهر در استقبال از بهار است.

شهردار فولادشهر گفت: با اقدامات انجام شده، شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهر جدید فولادشهر مهیا بوده و آماده میزبانی از میهمانان نوروزی هستیم.

کد خبر 561482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.