کشتی‌گیر تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران: بیکار هستم!

کشتی‌گیر تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران گفت: به خاطر علاقه‌ام به کشتی، ورزش را ادامه دادم ولی تنها همین مسابقات برگزار می‌شود و بعد از آن، هیچ توجهی به ناشنوایان نمی‌شود. از مسئولان خواهش می‌کنم که کمک کنند تا شغلی داشته باشیم و بتوانیم ورزش را ادامه بدهیم. دغدغه همه ما بیکاری است.

حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با اردوهای تیم ملی کشتی ناشنوایان، اظهار کرد: ورزشکار تیم ملی کشتی ناشنوایان در وزن ۷۴ کیلوگرم از استان اردبیل هستم؛ برای المپیک برزیل آماده می‌شویم که سه اردو در قزوین داشتیم و چهارمین اردو در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۵ سال است که در رشته کشتی فعالیت دارم؛ اردویی که در استان اصفهان برگزار شد، از لحاظ تغذیه و امکانات خوب بود؛ از مسئولان این استان تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال ۲۰۲۲ مدال طلای المپیک برزیل را دریافت کنیم.

کشتی‌گیر تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران افزود: در شهرهای دیگر هم اردو داشتیم اما اردوی اصفهان از بقیه شهرها بهتر بود.

نوری درخصوص مشکلاتی که برای آن‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اوایل اهمیت زیادی داده نمی‌شد ولی در حال حاضر وضعیت کمی بهتر شده است.

وی اضافه کرد: لیسانس تربیت‌بدنی دارم، اما بیکار هستم. به دلیل علاقه‌ام به کشتی ورزش را ادامه دادم؛ اما تنها همین مسابقات برگزار می‌شود و بعد از آن هیچ توجهی به ناشنوایان نمی‌شود. از مسئولان خواهش می‌کنم که به ما توجه کنند تا شغلی داشته باشیم و بتوانیم ورزش را ادامه بدهیم، متأسفانه دغدغه همه ما بیکاری است.

کد خبر 561463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.