آمادگی کامل شهرداری سمنان برای استقبال از مسافران

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری از اول اسفندماه آغاز شده است و کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در این مدت پیگیر فعالیت‌های شهری اعم از گل‌کاری، رنگ‌آمیزی جداول‌، لکه‌گیری، آسفالت معابر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نوسازی فضای سبز، اصلاح و مرمت معابر شهری و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های محله‌ای بوده‌اند.

وی افزود: زیباسازی شهر برای استقبال از سال نو با نورپردازی فضاها و معابر شهر، فضاسازی میادین، پارک‌ها و تبلیغات محیطی در حال انجام است و امیدواریم با اقدامات انجام شده، نوروز به یادماندنی برای مسافران و شهروندان رقم بخورد.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان به عبور زائران امام هشتم از سمنان و آمادگی شهرداری برای پذیرش مسافران و زائران اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر بوستان‌های سطح شهر، دو بوستان زائر در مسیر رفت و بوستان مسافر در مسیر برگشت، آماده پذیرایی از مسافران و زائران شده است و تلاش شده امکانات مورد نیاز مسافران در این بوستان‌ها فراهم شود.

پیوندی از آمادگی کامل مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان خبر داد و ادامه داد: ۱۵ گروه امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت وقوع حادثه به کمک شهروندان بشتابند.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: کمپ زائر برای استقرار و استراحت زائران و مسافران، بوستان سیمرغ با متراژ حدود پنج هکتار را مجهز به سکوهای دارای آلاچیق و مسقف، سرویس‌های بهداشتی، حمام و آبخوری‌های متعدد کرده و ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع به خدمات مورد نیاز، به منظور افزایش آسایش مسافران و زائران و کاهش تصادفات جاده‌ای در دستور کار است.

پیوندی گفت: واکسیناسیون کارکنان خدمات شهری به طور کامل انجام شده است و برای پیشگیری از گسترش سویه‌های مختلف کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون برای انجام سفرهای نوروزی ضروری است.

کد خبر 561453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.