ایجاد ۷ جایگاه شارژ اتوبوس برقی تا شهریور ۱۴۰۱/ تلاش برای غیرحضوری شدن خدمات شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد خط اتوبوس برقی در شهر منعقد شد و با مشارکت سرمایه‌گذار تا شهریورماه سال آینده هفت جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی و خودرو در سطح شهر ایجاد می‌شود که اقدامی در جهت تحقق هوای پاک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در سی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های کشور هستند لازم است که تمام ارکان نظام از جمله دولت و مجلس به موضوع اشتغال نیروی نخبه و تحصیل‌کرده، ازدواج و مسکن آنها توجه داشته باشند.

وی با بیان این‌که هفته گذشته در حوزه حمل‌ونقل عمومی اتفاقات مثبتی رخ داد که آثار آن را در سال‌های آینده خواهیم دید، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد خط اتوبوس برقی در شهر منعقد شد و با مشارکت سرمایه‌گذار تا شهریورماه سال آینده هفت جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی و خودرو در سطح شهر ایجاد می‌شود که اقدامی در جهت تحقق هوای پاک است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتتاح ۴۴ پروژه با هزینه ۲۳۰ میلیارد تومان در شهر افزود: بهتر است افتتاحیه‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار شود و پروژه‌ها به صورت کامل تکمیل شده باشد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌ها براساس زمانبندی انجام شده به بهره برداری برسد، تصریح کرد: با این شیوه اگر فردی نیز کم‌کاری کند، مشخص خواهد شد و امکان تذکر فراهم می‌شود؛ به طور سرزده به برخی از پروژه‌های عمرانی شهر سرکشی می‌کنیم و شاهد تأخیر در زمانبندی هستیم که البته تغییر و تحول‌ها نیز تأثیر گذار است.

نورصالحی با اشاره به تلاش کارکنان شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان، خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ تمام خدماتی که مردم از شهرداری دریافت می‌کنند، به صورت غیرحضوری باشد و مدیریت شهر به بافت فرسوده و تاریخی، مجموعه‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها توجه ویژه داشته باشد.

کد خبر 561423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.