آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی شهرداری فردیس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به خطرات احتمالی چهارشنبه‌سوری، گفت: تمام نیروهای آتش‌نشان شهرداری، چهارشنبه‌ آخر سال به حالت آماده‌باش درمی‌آیند.

حسین عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: بنا بر دستور شهردار، تمام نیروهای آتش‌نشان شهرداری فردیس باید تا صبح روز سه‌شنبه خود را به سازمان معرفی کنند و برای استقرار در محل‌های پیش‌بینی شده آماده شوند.

وی با بیان اینکه تمام خودروهای عملیاتی سازمان برای خدمات‌رسانی به شهروندان آماده هستند، افزود: تعدادی تراکت با مضمون توصیه‌های ایمنی توسط نیروهای آتش‌نشان، جهت پیشگیری از هرگونه حادثه و آسیب احتمالی میان شهروندان توزیع شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، هدف از این اقدام را آگاه‌سازی جامعه درخصوص اقدامات مخاطره‌آمیز چهارشنبه آخر سال عنوان و خاطرنشان کرد: ارتباط نزدیک و مستقیم آتش‌نشانان با شهروندان تأثیر بسزایی در جلوگیری از حوادث دارد و امیدواریم امسال کمتر شاهد وقوع حوادث و آسیب به شهروندان باشیم.

عاشوری با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری، گفت: همه نیروهای آتش‌نشان در ایستگاه‌ها و نقاط پرترافیک و پرخطر شهر برای انجام عملیات سریع اطفای حریق مستقر می‌شوند تا در صورت بروز هرگونه حادثه خود را در کمترین زمان به محل حادثه برسانند.

کد خبر 561418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.