هالند باید قید رئال و بارسا را بزند

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

سان:

* تیم فوتبال چلسی به خاطر انتقال روملو لوکاکو، هنوز بیش از ۷۱ میلیون پوند به اینتر بدهکار است، درحالی‌که وضعیت مالکیتی آن‌ها روی هوا است.

* محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از بازی مقابل برایتون دچار مصدومیت عضلانی شده است؛ به همین علت زیر نظر پزشکان باشگاه، به اسکن و مراقبت نیاز دارد.

* پس از تخریب دیوارها با نوشته‌هایی توسط هواداران خشمگین چلسی ناشی از شرایط عجیب باشگاه، کارگران در حال نقاشی روی دیوارهای بیرونی استمفورد بریج هستند. در این نوشته آمده بود: "اروپا بودجه جنگ را تأمین می‌کند - نه CFC."

هالند باید قید رئال و بارسا را بزند


میل:

* کریستین هورنر، رئیس ردبول در فرمول یک، قول داده است که در این فصل، در مرسدس، توتو وولف، رقیب مقابل خود را شکست خواهد داد و ردبول بالاتر از مرسدس خواهد ایستاد.

* پل مرسون خبرنگار اسکای اسپورت متعجب است که سرنوشت چلسی چه خواهد شد، زیرا او نمی‌تواند ببیند که هیچ مالک جدیدی هم‌تراز مالی با رومن آبراموویچ باشگاه فعالیت داشته باشد.

* بازیکنان تیم فوتبال چلسی از رفتن به مدیریت آبراموویچ و خطر کسر ۹ امتیاز می‌ترسد، این اتفاق می‌تواند بخاطر مالک روس چلسی، گریبان آبی‌های لندنی را بگیرد.

* جاناتان گلدشتاین، یک سرمایه‌گذار مطرح، به عنوان بخشی از کنسرسیوم تاد بوهلی و هانسیورگ ویس که قصد خرید چلسی را دارند، معرفی شده است.

تایمز:

* منچسترسیتی مطمئن است که می‌تواند با یک قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی برای ارلینگ هالند در تابستان امسال به توافق برسد، اما آن‌ها باید او را متقاعد کنند که رؤیای بازی برای رئال مادرید و بارسلونا را از بین ببرد.

* شأن لانگستاف هافبک جوان که از آکادمی کلاغ‌ها آمده، در حال مذاکره با نیوکاسل برای یک قرارداد جدید است، قرارداد فعلی او در تابستان به پایان می‌رسد. این درحالی است که منچستر یونایتد هم به او علاقه دارد.

کد خبر 561410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.