اردوی تیم‌ملی فوتسال لغو شد!

نخستین اردوی تیم‌ملی فوتسال کشورمان که قرار بود از فردا آغاز شود به‌دلیل مشکلات قرارداد اعضای کادر فنی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه‌ها از بازگشت تیم‌ملی فوتسال کشورمان از جام‌جهانی لیتوانی و تجربه نه‌چندان موفق در این رقابت‌ها، سیدمحمد ناظم‌الشریعه از سرمربی‌گری تیم‌ملی فوتسال کنار رفت.

پس از آن وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت ایران بود؛ بعد از معرفی وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال بزرگسالان قرار بود نخستین اردوی این تیم بعد از اتمام لیگ‌برتر با معرفی ملی‌پوشان از فردا به مدت یک هفته برگزار شود.

از آنجا که در چند هفته گذشته با وجود مشخص‌شدن کادر فنی هنوز قراردادی با آنان امضا نشده و این ماجرا با برکناری عزیزی‌خادم از سمت ریاست فدراسیون فوتبال تداخل پیدا کرد و با توجه به عدم حضور اعضای هیئت رئیسه در فدراسیون متأسفانه این قرارداد همچنان به کادر فنی تیم‌ملی ابلاغ نشده و باعث شد که اولین اردوی این تیم با کادر فنی جدید لغو شود.

به گزارش ایمنا قرار است نخستین اردوی تیم‌ملی فوتسال کشورمان بعد از ابلاغ فدراسیون فوتبال به کادر فنی اوایل سال آینده برگزار شود و باید دید بالاخره می‌توان سر و سامان گرفتن تیم‌ملی فوتسال ایران را در هفته‌های آینده دید تا کادر فنی و ملی‌پوشان کشورمان بدون دغدغه آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا باشند یا خیر.

کد خبر 561375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.