۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
لیکوئید شدن حدود ۶۰ میلیون دلار

بازار با یک جهش ناگهانی در سرمایه و حجم مواجه شد، جامعه کریپتو تقریبا بلافاصله وارد سرخوشی کوتاه مدت شد، اما این خوشحالی زیاد طولانی نشد و قیمت بیت کوین به ۳۹ هزار دلار کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجایی که بیشتر بازار وارد سرخوشی ناشی از افزایش قیمت شد، تعداد سفارش‌های لانگ Long Orders به تدریج افزایش یافت و شرایطی را ایجاد کرد که در آن ظهور فشار فروش، باعث افزایش لیکوئید شدن کاربران شد.

با توجه به CoinGlass، حجم لیکوئید شدن سفارش‌های لانگ به ۱۰۰ میلیون دلار رسید و اکثر صرافی‌ها گزارش دادند که تقریباً ۹۰ درصد از پوزیشن های لیکوئید شده، سفارش‌های لانگ بیت کوین هستند. ۶۰ میلیون دلار سفارش، لیکوئید شده است.

افزایش ناگهانی فشار فروش به احتمال زیاد با محو شدن تمایلات سرخوشی پس از جهش کوتاه مدت قیمت در بازار مرتبط بود. وضعیت در بازار تغییر نکرده است و گرایش‌های کاهش ریسک همچنان حاکم است.

لیکوئید شدن حدود ۶۰ میلیون دلار

علیرغم آسودگی بازار مالی، معامله گران همچنان از دارایی‌های پر ریسک مانند سهام فناوری و سهام شرکت‌های مرتبط با استخراج و ترید ارزهای دیجیتال، اجتناب می‌کنند. اما در عین حال، بیت کوین همچنان در محدوده ایجاد شده معامله می‌شود، که نشان می‌دهد هیچ تغییر عمده‌ای در تمایل به بیت کوین رخ نداده است.

کد خبر 561312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.