الحاق ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان

شهردار زنجان از تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید برای الحاق به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منطقه‌سه شهرداری که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، توفیق خدمت به خلق را نعمت بزرگی دانست و اظهار کرد: امروز با پشتوانه شورای شهر برای جلب رضایت عمومی تلاش می‌کنیم و سعی در فرصت‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار، احیای بافت فرسوده شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی داریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در پیشبرد پروژه‌های شهری ضروری است، افزود: نیاز است برنامه منظم شش‌ماهه در مناطق پیش‌بینی و گزارش اجرایی در اسرع وقت تشریح و اطلاع‌رسانی شود.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر ۳۰ درصد کل مراجعات روزانه شهروندان در منطقه‌سه بوده و حضور در صحنه و عملیاتی بودن لازمه کار شهرداری است؛ بنابراین باید جهادی عمل کنیم تا منشأ تحول و تغییرات سازنده باشیم.

فیروزفر از تلاش‌های بی‌وقفه برای تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری زنجان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک ۲۰ دستگاه دیگر به آمار فعلی افزوده می‌شود.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم انتظار دارند به مشکلاتشان رسیدگی شود و بهتر است شعاری عمل نکنیم.

وی ادامه داد: بی‌انصافی است اگر خوبی‌ها را نبینیم؛ حضور میدانی و شبانه‌روزی تمام عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان گواه این مدعا است.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم با حکم شهردار زنجان، ناصر احمدصفا به عنوان سرپرست منطقه‌سه شهرداری معرفی و از زحمات رحمان وزیری تقدیر شد.

کد خبر 561266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.