تامین اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق

شهردار کرج از تامین اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر درکارخانه نوآوری و صنایع خلاق خبر داد و گفت: در نظر داریم سال آینده با در نظر گرفتن ظرفیت جوانان و استفاده از ایده‌های ناب در راستای توسعه این مجموعه فناورانه اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سعیدی‌سیرایی در آیین افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز که امروز _شنبه، بیست‌ویکم اسفندماه_ با حضور معاون علمی پژوهشی ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از هزینه بهره‌برداری فاز نخست کارخانه فناوری و صنایع خلاق استان البرز توسط شهرداری تأمین شده است و در صدد هستیم با حمایت مدیریت شهری در این خصوص شاهد اتفاقات مثبتی باشیم.

وی با بیان این‌که فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق با ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در نظر داریم سال آینده با در نظر گرفتن ظرفیت جوانان و استفاده از ایده‌های ناب در راستای توسعه این مجموعه فناورانه اقدام شود.

شهردار کرج با اشاره به تأمین اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق، ادامه داد: این طرح باید اشتغالی به تناسب جمعیت استان البرز ایجاد کند و این آمار کافی نیست.

سعیدی‌سیرایی با اشاره به گام دوم انقلاب، گفت: باید از جوانان در زمینه توسعه اشتغال، بهره‌مندی از طرح و ایده آن‌ها استفاده کرد.

کد خبر 561234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.