تلاش برای تبدیل کرج به شهری هوشمند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رفع تنگناها و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی از اولویت‌های شورای ششم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _شنبه، بیست‌ویکم اسفندماه_ در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: البرز قطب تولید داروی کشور است و مراکز تحقیقاتی و دانش‌بنیان زیادی را در خود جای داده است.

وی با تاکید بر این‌که ظرفیت کارخانه نوآوری باید برای اشتغالزایی استفاده شود، ادامه داد: مدیریت شهری کرج آمادگی دارد تا با ایجاد بسترهای لازم، روحیه خلاقیت و نوآوری را در میان اقشار مختلف مردمی تقویت کند، علاوه بر این مدیریت شهری تلاش دارد از توسعه و ایجاد شرکت‌های تحقیقاتی و استارت‌آپ‌ها حمایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رفع تنگناها و مشکلاتی مراکز دانش‌بنیان و تحقیقاتی کلان‌شهر کرج در برنامه‌های جدی مدیریت شهری کرج است و تاکنون نیز اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهور و استاندار البرز، بتوانیم شهری هوشمند داشته باشیم و کمک کنیم شرکت‌های خصوصی بتوانند در حوزه شتاب‌دهنده‌ها نخبگان جوان را جذب کنند.

چپردار ادامه داد: امیدواریم بیش از پیش شاهد جریان حمایت از نخبه‌پروری در استان البرز به ویژه شهرستان کرج باشیم.

وی افزود: شورای ششم طی چند ماه فعالیت خود ارتباط مستمری با مراکز دانش‌بنیان و نخبگان داشته است و فعالیت‌های مناسبی در مرکز پژوهش‌ها انجام شده است و امیدواریم این حرکت با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

کد خبر 561227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.