استقبال از نوروز با کاشت انواع گل در اهواز

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: در راستای طرح استقبال از بهار گل‌کاری گسترده در حوزه منطقه هشت انجام شد.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بهار فصل رویش طبیعت، فصل زیبایی‌ها و سرزندگی‌ها است و شهروندان همراه با طبیعت با زیباسازی و نوسازی محیط خود به استقبال از بهار می‌روند.

وی افزود: شهرداری هر سال با فرا رسیدن فصل بهار و ایجاد بستر مناسب، اقدام به کاشت گل در میادین، بلوارها و فضای سبز شهری می‌کند تا سرزندگی و زیبایی طبیعت را در شهر ایجاد کند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: با توجه به شرایط اقلیمی اهواز در طول سال امکان گل‌کاری برای ایجاد فضای نشاط‌آور برای شهروندان وجود ندارد، اما در آستانه سال جدید در صدد هستیم زیبایی را در شهر و لبخند را بر لبان شهروندان ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: گل‌کاری فضاهای سبز از جمع آیتم‌های ویژه طرح استقبال از بهار است که به صورت گسترده و در حجم وسیع در سطح منطقه با کاشت گونه‌های مختلف مانند برهان گلی، گل کاغذی و انواع گل‌های متناسب با اقلیم اهواز انجام شده است.

قنواتی خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان منطقه هشت برای ایجاد محیطی پاکیزه، سرزنده و زیبا برای شهروندان ادامه دارد، البته در این مسیر نیازمند همراهی شهروندان منطقه برای توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز هستیم.

کد خبر 561144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.