نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال+جدول

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با پنج دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه بیستم اسفند ماه_ هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

آلومینیوم اراک صفر - ذوب آهن ۴

آلومینیوم اراک و ذوب آهن امروز و از ساعت ۱۵ در اراک رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه چهار بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. در این دیدار محمد خدابنده لو، محمد خالقی فر، محمد حسین اسلامی، سینا اسدبیگی برای تیم ذوب آهن گل زنی کردند. ذوب آهن با این برد ۲۶ امتیازی شد و در نهم قرار دارد. تیم آلومینیوم اراک با نساجی هم امتیاز است و هر دو ۲۶ امتیازی‌اند اما با اختلاف آلومینیوم در جایگاه دهم قرار دارد.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال+جدول

نساجی ۱ - سپاهان۳

تیم‌های نساجی و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۱ سپاهان به پایان رسید. در این دیدار سعید غلامعلی بیگی برای نساجی و سجاد شهباززاده، امید نورافکن و دانیال اسماعیلی فر برای سپاهان گلزنی کردند. سپاهان با ۴۱ امتیاز همچنان در جایگاه سوم قرار دارد و با صدر ۱۰ امتیاز فاصله دارد. نساجی مازندران نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال+جدول

گل گهر صفر - پیکان صفر

گل گهر و پیکان در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم قرار گرفتند و حاصل این بازی تساوی با نتیجه صفر صفر بود. شاگردان قلعه نویی با ۳۳ امتیاز تیم پنجم جدول قرار دارند و تیم پیکان با دو امتیاز کمتر در جایگاه ششم قرار دارند.

نفت مسجد سلیمان ۱- پرسپولیس ۲

نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸ میزبان تیم پرسپولیس بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید. در این دیدار رضا اسدی موفق شد دو گل پرسپولیس را به ثمر برساند و پیمان میری برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد. پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و نفت مسجد سلیمان با ۱۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند.

استقلال ۱ _ نفت آبادان صفر

تیم استقلال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان بوده که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. تک گل این دیدار را امیرحسین حسین‌زاده برای استقلال به ثمر رساند. استقلال با این برد ۵۴ امتیازی شد و همچنان صدر نشین جدول است. تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۳۰ امتیاز تیم هفتم جدول است.

جدول نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال:

کد خبر 561068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.