افزایش ۰.۸ درصدی ترددهای برون شهری

مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به افزایش هشت درصدی میزان تردد برون شهری، اعلام کرد: محوز بافق_ یزد به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۴۲۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۸ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

براساس این گزارش محورهای آزادراه کرج - تهران با ۱۴۰ هزار و ۴۱۵ تردد، آزادراه تهران - کرج با ۱۳۵ هزار و ۱۱۳ تردد، آزادراه قزوین - کرج با ۱۱۹ هزار و ۹۴۸ تردد، آزادراه کرج - قزوین با ۱۱۸ هزار و ۹۶۳ تردد، اصفهان - بهارستان با ۸۱ هزار و ۳۱۴ تردد، آزادراه تهران - ساوه با ۸۰ هزار و ۷۲۲ تردد، تهران - شهریار با ۸۰ هزار و ۲۴۹ تردد، آزادراه تهران - قم با ۷۹ هزار و ۲۸۴ تردد، محور بهارستان - اصفهان با ۷۷ هزار و ۵۰۷ تردد، آزادراه قم - تهران با ۷۴ هزار و ۸۲۲ تردد بیشترین ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته را داشته‌اند.

کد خبر 561055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.