آبیاری فضای سبز بویین‌ومیاندشت با یک حلقه چاه

شهردار بویین‌ومیاندشت با بیان اینکه درحال‌حاضر سرانه فضای سبز شهری این شهر، هفت مترمربع است گفت: فضای سبز شهری بویین‌ومیاندشت با استفاده از یک حلقه چاه کشاورزی، آبیاری می‌شود.

احمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته درختکاری، دو هزار اصله درخت از نوع سنجد، زالزالک و نارون در سطح شهر، پارک‌های جنگلی و یادمان‌های شهدای گمنام کاشت شد.

وی افزود: با توجه به سرمای بیش از حد منطقه، از گونه‌های مقاوم به سرما و کم‌آب‌بر که در ماندگاری فضای سبز نقش به‌سزایی دارد در کاشت درختان فضای سبز شهری انتخاب می‌شود.

شهردار بویینومیاندشت با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر هفت مترمربع است، خاطرنشان کرد: آبیاری فضای سبز شهری با استفاده از یک حلقه چاه کشاورزی و سیستم بارانی و آبیاری پارک‌های جنگلی به صورت غرقابی و از طریق تانکر انجام می‌شود.

عبدالهی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی بهار کشت گل‌های فصلی مانند شبو و اطلسی در مسیر بلوارها، تقاطع‌ها و باکس‌های گل در سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار بویین ومیاندشت گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر نیروی خدماتی در حوزه فضای سبز و خدمات شهری شهرداری مشغول به کار هستند و برخی مقاطع زمانی تعداد نیروها به ۴۰ نفر نیز می‌رسد.

کد خبر 561028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.