از توسعه رینگ شهری رامسر تا بهره‌برداری از فاضلاب شهری سمنان

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بارگذاری فیش حقوقی کارکنان شهرداری سبزوار"، "بندر آستارا در مسیر توسعه"، "کاشت ۱۵ هزار گلدان گل فصلی در پیشواز از نوروز"، "توجه به امنیت شهروندان در شهر انسان‌مدار"، "استقبال شهرداری خرم‌آباد از بهار ۱۴۰۱"، "بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهری تا پایان سال ۱۴۰۲"، "از چارت سازمانی شهرداری تا روند بازسازی ساختمان سوخته"، "توسعه رینگ شهری رامسر"، "ویست به استقبال بهار می‌رود" " نقش مؤثر خدمات شهری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان"، عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بارگذاری فیش حقوقی کارکنان شهرداری سبزوار

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار گفت: در سامانه شفافیت شهرداری، اطلاعات و فیش حقوقی کارمندان بارگذاری شده است.

بندر آستارا در مسیر توسعه

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری بندر آستارا با هدف تأمین زیرساخت‌ها، ارتقای کیفی خدمات رفاهی برای شهروندان در حال اجرا است و چشم‌انداز آینده این شهر مرزی روشن بوده و در مسیر توسعه قرار دارد.

کاشت ۱۵ هزار گلدان گل فصلی در پیشواز از نوروز

مهدی احمدی، شهردار خوانسار با اشاره به کاشت هزار اصل نهال در هفته درختکاری در شهر خوانسار، گفت: در آستانه سال نو ۱۵ هزار گلدان گل فصلی و هزار و ۵۰۰ صندوق گل بنفشه در سطح شهر کاشت می‌شود.

توجه به امنیت شهروندان در شهر انسان‌مدار

فرزاد مؤمنی، یک کارشناس شهرسازی گفت: دستیابی به شهر انسان‌مدار، نیازمند توجه به مؤلفه‌های کالبدی و طراحی فضاهای شهری است تا شرایط برای زندگی و حضور امن شهروندان در فضاهای شهری فراهم شود.

استقبال شهرداری خرم‌آباد از بهار ۱۴۰۱

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم را برای استقبال از میهمانان نوروزی دارد.

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهری تا پایان سال ۱۴۰۲

علی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: با لوله‌گذاری‌های جدید و به‌روزرسانی مجموعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری، ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان تکمیل شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

از چارت سازمانی شهرداری تا روند بازسازی ساختمان سوخته

محمدرضا آژیر، شهردار فردیس در صحن علنی شورا به پرسش‌هایی که رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر فردیس طرح کرده بود، پاسخ داد.

توسعه رینگ شهری رامسر

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر از توسعه رینگ شهری و رفع معضلات ترافیکی این شهر خبر داد.

ویست به استقبال بهار می‌رود

ویست که یک‌سال است به جمع شهرهای ایران اضافه شده است، خود را آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی می‌کند.

نقش مؤثر خدمات شهری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان خدمات شهری را قلب مدیریت شهری دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب شهری نقش مؤثری بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.

کد خبر 560964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.