استقلال تهران- نفت آبادان/ پیش درآمدی برای شهرآورد

در یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب استقلال تهران و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، جمعه بیستم اسفند ماه، و از ساعت ۲۰:۰۰ دو تیم فوتبال استقلال تهران و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران دیدار مهمی را از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف هم می‌روند.

جدال جذاب صدرنشین با علی‌منصور:

این بازی بسیار حساس است، صنعت نفت آبادان هفته گذشته با علی منصوریان نمایش جذابی مقابل پرسپولیس ارائه داد و موفق شد این بازی را با نتیجه دوبر صفر و با برتری به پایان برساند. منصوریان حالا این هفته باید مقابل استقلال تهران بازی کند و فرصت دارد تا یک بار دیگر آبادانی‌ها را شاد کند. او همواره علاقه اش به آبی‌ها را ثابت کرده و هرگز پنهان نکرده است. تیم فرهاد با گذشت بیست و یک هفته از لیگ برتر هنوز شکستی تجربه نکرده و با ۵۱ امتیاز صدرنشین است و با تیم دوم که پرسپولیس است شش امتیاز فاصله دارد. همین قضایا، دیدار امروز را جذاب می‌کند.

رافائل داسیلوا و فرصت اولین بازی:

جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال و حضور آنها در ملوان برای گذراندن خدمت سربازی باعث شد تا آبی‌های پایتخت برای جذب یک مدافع خارجی اقدام کنند. رافائل سیلوا مدافع برزیلی که سابقه بازی در لیگ عربستان را دارد. گفته می‌شود که مسئولان آبی‌ها کارت بازی او را قبل از دیدار با نفت آبادان دریافت خواهند کرد. با توجه به اینکه روزبه چشمی در بازی گذشته استقلال چهار کارته شد و محمد دانشگر هم دچار مصدومیت شده، در چنین شرایطی احتمال دارد او مقابل نفت آبادان از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود.

خطر محرومیت استقلالی‌ها از داربی

با توجه به در پیش بودن شهرآورد تهران، ۳ بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی پیش رو هستند اما گفته می‌شود چشمی از این جمع چهار اخطاره است و بعد از محرومیت مقابل نفت آبادان، می‌تواند در دربی حساس حاضر باشد. روزبه‌چشمی، جعفر سلمانی و رودی ژستد دارای سه کارت زرد هستند و درصورت دریافت کارت زرد مقابل تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم، دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

نیک نفس آماده بازی:

زبیر نیک‌نفس یکی از بازیکنانی است که در بیشتر مسابقات برای تیمش فیکس بازی کرده و یکی از خوب های این تیم بوده است. با اعلام باشگاه استقلال نیک نفس به دلیل مسمومیت غذایی نتوانست تیمش را در مسابقه با گل‌گهر همراهی کند. حالا خبر رسیده که هافبک استقلال با عبور از بیماری گوارشی که برایش پیش آمده بود، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. بر این اساس هافبک سابق نفتی‌ها می‌تواند آبی‌ها را در این دیدار همراهی کند.

برادران مجیدی محرومان بازی با نفت آبادان:

در بازی قبلی مقابل گل‌گهر سیرجان بود که شرایط جنجالی به وجود آمد، به همین علت بود که فرهاد و فرزاد مجیدی به علت درگیری با داور، از زمین اخراج شدند تا حالا برای مصاف امشب روی نیمکت تیمشان حضور نداشته باشند. البته روزبه چشمی هم با دریافت کارت زرد، چهار کارته شد برای این مصاف در دسترس نیست.

کد خبر 560958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.