ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت آبادان

در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز استقلال تهران و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، جمعه بیستم اسفند ماه دو تیم فوتبال استقلال تهران و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران دیدار مهمی را از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف هم می‌روند.

به همین مناسبت قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت آبادان را مورد بررسی قرار دهیم..

دروازه بان، حسین حسینی

مطابق معمول اکثر دیدارهای این فصل، به نظر می‌رسد که حسین حسینی که امسال عملکرد خیره کننده‌ای داشته، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی پوشان پایتخت قرار بگیرد.

خط دفاعی؛ اولین بازی رافائل

در دیدار امروز محمد دانشگر محروم است و روزبه چشمی هم دچار مصدومیت شده و غیبت دارد، پس احتمالاً رافائل داسیلوا خرید جدید آبی‌ها برای اولین بار در کنار عارف غلامی، در قلب خط دفاعی تیم قرار خواهند داشت، در سمت راست خط دفاعی، احتمالاً وریا غفوری جای صالح حردانی را خواهد گرفت و جعفر سلمانی هم در سمت چپ حضور خواهد داشت.

خط هافبک در اختیار همان همیشگی‌ها

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. با توجه به اینکه دیدار امروز حساس است، می‌توان انتظار داشت که مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس مانند اکثر دیدارها فیکس باشند نمایش دلپذیر خرید جدید، عزیز بک آمانوف ازبک هم او را آرام آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیر گذاری رودی ژستد هم این بازیکن را فرد ثابت استقلال کرده است.

خط حمله ثابت است؟

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا استفاده کند. حسین زاده یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رقم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال داشته است. کوین یامگا هم که اصلاً نیازی به بحث ندارد. عملکرد خیره کننده و دبل هفته پیش برابر گل‌گهر، و قرار گیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ با ۱۰ گل پشت سر منشای ۱۱ گله، گویای همه چیز است.

با این حساب، ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت آبادان با سیستم ۴-۴-۲ به شکل زیر است:

حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا

کد خبر 560955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.