پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "برگزاری ویژه‌برنامه آخرین لحظه، اولین پیمان در منطقه ۱۵"، "پیرایش نصف جهان برای نوروز ۱۴۰۱"، "لزوم بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی در مجمع کلانشهرها"، "کاشت پنج میلیون بوته گل در اصفهان"، "چرا پیاده‌راه؟ "، "۱۰ شهر نوآور برتر جهان"، "بازسازی ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی اصفهان پس از ۴۰ سال"، "تدوین نمای اصفهان، هدف اصلی برگزاری نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان"، "امضای توافق‌نامه همکاری برای اجرای خط دو قطار شهری"، "پای ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

برگزاری ویژه‌برنامه آخرین لحظه، اولین پیمان در منطقه ۱۵

"برگزاری ویژه‌برنامه آخرین لحظه، اولین پیمان در منطقه ۱۵" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: روز بیست‌ونهم اسفندماه و در آستانه سال جدید، ویژه برنامه "آخرین لحظه، اولین پیمان" در قالب پیاده‌روی از مسیر خوراسگان تا گلستان شهدا همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می‌شود.

پیرایش نصف جهان برای نوروز ۱۴۰۱

"پیرایش نصف جهان برای نوروز ۱۴۰۱" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

نوروز به عنوان عید باستانی ایرانیان همراه با خانه‌تکانی شهر و زیباسازی ویژه همراه است؛ اصفهان نیز به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از این قاعده مستثنی نبوده است و خانه‌تکانی و زیباسازی آن مورد توجه شهروندان و مدیریت شهری قرار دارد.

لزوم بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی در مجمع کلانشهرها

"لزوم بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی در مجمع کلانشهرها" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری کلان‌شهرها باید مشکلات حوزه مدیریت شهری و انجام پروژه‌های عمرانی را به دبیرخانه مجمع کلان‌شهرها اعلام و ارسال کنند تا در کارگروه‌های مرتبط بررسی و راهکار مناسب اتخاذ شود.

کاشت ۵ میلیون بوته گل در اصفهان

"کاشت ۵ میلیون بوته گل در اصفهان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات نوروزی و گل‌کاری در سطح این کلان‌شهر، گفت: جنبش کاشت پنج میلیون گل تا پایان اردیبهشت سال آینده، در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام خواهد شد.

چرا پیاده‌راه؟

"چرا پیاده‌راه؟ " نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

طی سال‌های گذشته با توسعه شهرها و نقش روزافزون خودرو، به تدریج نقش عابران پیاده در فضاهای شهری کمرنگ شد و این امر کاهش سرزندگی فضاهای عمومی و کاهش فضایی مناسب برای تعاملات اجتماعی در شهرها را به همراه داشته است.

۱۰ شهر نوآور برتر جهان

"۱۰ شهر نوآور برتر جهان" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

نیویورک، توکیو، لندن، لس‌آنجلس، سنگاپور، پاریس، شیکاگو، بوستون، سان‌فرانسیسکو و تورنتو از میان ۵۰۰ شهر برتر دنیا به عنوان نقاط موفق در زمینه نوآوری معرفی شده‌اند.

بازسازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی اصفهان پس از ۴۰ سال

"بازسازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی اصفهان پس از ۴۰ سال" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این‌که این سازمان نسبت به اجرا و تکمیل چند پروژه از جمله بازسازی کامل ایستگاه شماره ۲ اقدام کرده است، گفت: پس از حدود ۴۰ سال، تعمیرگاه سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو جدا شد و این مکان به یک ایستگاه تبدیل شد.

تدوین نمای اصفهان، هدف اصلی برگزاری نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان

"تدوین نمای اصفهان، هدف اصلی برگزاری نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: هدف اصلی از میزبانی نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان و کمپین ملی «نما و هویت شهرما» این است که به تدوین و تعریف "نمای اصفهان" و شاخصه‌های آن مبتنی بر هویت شهر اصفهان دست یابیم.

امضای توافق‌نامه همکاری برای اجرای خط ۲ قطار شهری

"امضای توافق‌نامه همکاری برای اجرای خط ۲ قطار شهری" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

توافق‌نامه همکاری برای اجرای پروژه خط دو قطار شهری مابین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا امضا شد.

پای ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان

"پای ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشور در رکاب کوه قائمیه اصفهان" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

نادر آخوندی، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پارک کوهستانی قائمیه ظرفیت خوبی برای ایجاد پیست دوچرخه‌سواری دارد که می‌توان با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری این مهم را محقق کرد.

کد خبر 560948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.