آزمون پژوهشکده بیمه توسط دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار شد

مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: دانشگاه پیام نور چند قرارداد با موسسات، شرکت ها و نهادهای دولتی به صورت مجازی منعقد کرده است که چندین آزمون برگزار شده و به پایان رسیده و چندین آزمون دیگر مانند آزمون پژوهشکده بیمه نیز در حال اجرا است.

داوود صباغان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با برگزاری آزمون پژوهشکده بیمه اظهار کرد: روز گذشته _پنج‌شنبه نوزدهم اسفندماه_ در سه حوزه آزمونی مرکز پیام نور نجف آباد، آران و بیدگل و اصفهان همزمان با سراسر کشور آزمون پژوهشکده بیمه به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی تصریح کرد: طی قراردادی که با پژوهشکده بیمه منعقد شده این ششمین آزمون و آخرین آزمونی است که در سال ۱۴۰۰ توسط دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به اینکه ششمین آزمون پژوهشکده بیمه با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، خاطر نشان کرد: سوالات آزمون از طریق سازمان مرکزی سنجش و آزمون پیام نور و به صورت یکسان برای تمام کشور ارسال می‌شود. داوطلبان به صورت الکترونیکی به سوالات پاسخ می‌دهند و پس از ارسال پاسخ سوالات و اعلام پایان آزمون نمره داوطلب نمایش داده می‌شود.

صباغان گفت: دانشگاه پیام نور چند قرارداد با مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای دولتی به صورت مجازی منعقد کرده است که چندین آزمون برگزار شده و به پایان رسیده و چندین آزمون دیگر نیز در حال اجرا است.

کد خبر 560943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.