ریمونتادا به سبک مادریدی‌ها

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _پنجشنبه نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _پنجشنبه نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "نشانه‌های خداحافظی دیبالا" نوشت: پائولو دیبالا از روند مذاکرات باشگاه یوونتوس برای تمدید قراردادش خسته شده و به نظر می‌رسد قصد جدایی دارد.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

روزنامه اکیپ با تیتر "توسط شاه مجازات شد" نوشت: کریم بنزما بدجور پاریسی‌ها را مجازات کرد. هت‌تریک ستاره رئال‌مادرید این تیم را به مرحله بعد برد و پاری‌سن‌ژرمن خیلی زود با لیگ قهرمانان اروپا وداع کرد.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "دنده پنجم" نوشت: بارسلونا در حالی به مصاف گالاتاسرای در لیگ اروپا خواهد رفت که احتمالاً پیکه، بویکتس، پدری، اوبامیانگ و آرائوخو در این دیدار استراحت خواهند کرد.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

روزنامه آ اس با تیتر "مادرید، این دنیایی دیگر است" نوشت: در شبی شگفت‌انگیز، کریم بنزما مقابل پاری‌سن‌ژرمن هت‌تریک کرد تا رئال‌مادرید کامبک بزند و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

روزنامه مارکا با تیتر "این مادرید است" نوشت: رئال‌مادرید واقعی را به پاری‌سن‌ژرمن در نیمه دوم نبرد سانتیاگو برنابئو نشان دادند. بنزما هت‌تریک کرد و رئال را به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برد.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "یووه، سیلی برای دیبالا" نوشت: فردا قرار بود پائولو دیبالا برای تمدید قراردادش باز هم با یوونتوسی‌ها مذاکره کند، اما این برنامه منتفی شد، در حالی که مدیربرنامه دیبالا در ایتالیا به سر می‌برد.

ریمونتادا به سبک مادریدی ها

کد خبر 560844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.