خط و نشان شهردار کرج برای مدیران کم‌کار

شهردار کرج گفت: در راستای خدمت خالصانه و جهادی به مردم با کسی تعارف ندارم و اگر مدیری در انجام وظایف خود کوتاهی کند، او را جابه‌جا خواهم کرد.

مصطفی سعیدی‌سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص گلایه‌ها برای ایجاد تغییرات متعدد مدیریتی در بدنه شهرداری، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد مدیران همان افرادی هستند که از ابتدای حضور در جایگاه شهردار کرج برای مسئولیت‌های مختلف انتصاب کردیم و همه مشغول به‌کار هستند.

وی افزود: تغییرات مدیریتی برای خدمت‌رسانی به مردم، کار جهادی و توجه به این نکته است که مردم ارباب‌رجوع هستند و ما به عنوان خدمتگزاران آنها برای پیشبرد بهتر امور فعالیت می‌کنیم؛ شاید از بین مدیران، فقط در مورد دو انتصاب، علی‌رغم این‌که فرصت و اختیار به مدیر داده شد، اما پاسخ مورد انتظار را دریافت نکردیم و کار مردم بر زمین ماند.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه با کسی تعارف نداریم و اگر در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی شود، در صورت لزوم همه مدیران را تغییر می‌دهیم، حتی اگر نزدیک‌ترین افراد باشند، تصریح کرد: کارکنان شاغل در شهرداری، رفقای خوب من هستند، اما اگر در خدمت‌رسانی کوتاهی کنند، آنها را جابه‌جا می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برخی از همکاران سال‌ها در یک جایگاه خدمت کردند و زحمات زیادی کشیدند، اما احساس کردیم ورود نیرو و تفکر جدید به آن عرصه، کمک می‌کند تا حرکت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم با شتاب بیشتری پیش برود.

پاسخ به حاشیه‌ها

سعیدی‌سیرایی در مورد فیلم‌ها و حاشیه‌های اخیر در فضای مجازی، گفت: مردم بهترین قاضی هستند و اعتقاد دارم ما نوکر آنها هستیم؛ از زمان ورود به شهرداری کرج اعلام کردیم که باید در دفاتر همه مدیران به روی مردم باز باشد و خدمت خالصانه با تفکر جهادی برگرفته از هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به مردم در مجموعه جاری شود؛ این تفکر جدید اگرچه تحولی در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کرده است، اما حاشیه‌های خاص خود را نیز به همراه داشت که قطعاً خیری در آن است، حتی اگر تخریب باشد.

وی با بیان این‌که عده خاصی تخریب‌ها و حاشیه‌سازی‌ها را انجام می‌دهند، گفت: علی‌رغم فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازگویی اقدامات و امیدآفرینی در جامعه، قصد تخریب‌گران، ناامید کردن مردم است؛ لذا تمام رسانه‌ها و حتی تخریب‌گران می‌توانند بیایند و در ملاقات‌های عمومی و روزهای جهادی برخورد مردم با مجموعه مدیریت شهری را ببینند که چگونه است، البته دستگاه امنیتی و قضایی در حال پیگیری این موضوعات هستند و اگر کوتاهی از سمت ما باشد باید در مراجع ذی‌ربط پاسخگو باشیم.

ماجرای حاشیه‌سازی‌ها درباره فیش حقوقی شهردار چه بود؟

شهردار کرج با اشاره به طرح موضوع فیش حقوقی شهردار توسط حاشیه‌سازان، اظهار کرد: همه چیز در مورد فیش حقوقی شفاف است؛ یک حکم کارگزینی بر اساس رتبه و گروه شهرداری توسط استاندار برای شهردار صادر می‌شود؛ شهرداری کرج رتبه ۱۱ و گروه ۱۶ است و هر شخصی در جایگاه شهردار قرار بگیرد، همین حکم را دریافت می‌کند.

وی با اشاره به مزایای پرداختی در فیش حقوقی با مصوبه شورای اسلامی شهر، گفت: از گذشته حق‌الجلسات و کمیسیون معاملات با مصوبه شورا در آیتمی به نام حق مسئولیت و مزایا برای شهردار، معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌ها پرداخت می‌شود که قانونی، مستند و شفاف است و همان را من نیز به عنوان شهردار دریافت می‌کنم؛ این فیش سند می‌خورد، پرداخت و بایگانی می‌شود که پرینت بانکی آن نیز قابل دریافت و مشاهده است.

به گزارش ایمنا، به دنبال حاشیه‌سازی‌ها در خصوص فیش حقوقی شهردار کرج و نزدیکان وی، مصطفی سعیدی‌سیرایی فیش‌های حقوقی چند ماه گذشته خود را منتشر کرد و گفت که در راستای شفاف‌سازی همه مدیران فیش‌های حقوقی خود را منتشر کنند.

کد خبر 560826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.