چین به بایکوت پخش لیگ برتر پایان می‌دهد!

رسانه‌های ورزشی انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه نوزدهم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

سان:

* کریستیانو رونالدو مذاکرات سختی با ایجنت خورخه مندز درباره آینده او در منچستریونایتد داشته است و مشخص نیست که قصد ماندن در الترافورد را دارد یا می‌خواهد جدا شود.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا برای جذب نصیر مزرویی، هدف نقل و انتقالات آرسنال و لیدز پیشنهادی را ایجنت او و باشگاه آژاکس هلند ارائه کرده است.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا معتقد است با وجود اینکه ارلینگ هالند هدف منچسترسیتی است، اما با این حال "نه" گفتن به انتقال به نوکمپ برایش سخت است.

* تیم فوتبال تاتنهام در حال افزایش درخواست خود برای امضای قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی فروش حق نام برای ورزشگاه خود است.

* دیوگو دالوت مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد پس از ایجاد یک لینک شدن نامش با تیم‌های ایتالیایی، ممکن است طی یک عملیات ویژه به تیم فوتبال رم بپیوندد.

* تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا علاقه‌مند به جذب امرسون رویال مدافع راست برزیلی تاتنهام است؛ البته به شرطی قیمت پیشنهادی طرف مقابل مناسب باشد.

* بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد به دلیل سردرگمی پیرامون انتخاب سرمربی بعدی خود، شانس جذب بوباکار کامارا هافبک فرانسوی تیم فوتبال مارسی را از دست داده است.

* این روزها اخبار حاشیه‌ای اطرف ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم فوتبال دورتموند زیاد است و با وجود علاقه بسیاری از تیم‌ها، خبرها حاکی از این است که او به فکر انتقال تابستانی به منچسترسیتی است.

* بر اساس گزارش‌ها، تیم‌های فوتبال آرسنال و لستر هر دو به جذب دومنیکو براردی، وینگر ساسولو علاق‌همند هستند تا بتوانند ترکیب خود را در بخش هجومی تقویت کنند.

* با توجه به اینکه مذاکرات بارسلونا با مدافع اروگوئه‌ای خود بر سر تمدید قرارداد، به‌خاطر پول به مشکل خورده، حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن برای جذب رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا دست به کار شده است.

دیلی تلگراف:

* در اتفاقی عجیب، وقتی کریس رونالدو نتوانست در داربی شهر منچستر به میدان برود، او به کشورش سفر کرد؛ این درحالی است که رالف رنگنیک نمی‌دانسته کریستیانو رونالدو در آخر هفته و پس شکست منچستریونایتد در دربی به پرتغال سفر کرده است.

* بازیکنان سابق سوپرلیگ زنان از اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته‌اند تا حداقل دستمزد را در لیگ برتر اعلام کنند تا استعدادهای جوان برای بازی، مجبور به خارج از کشور نشوند.

دیلی اکسپرس:

* آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، با وجود پیوستن آداما به بارسلونا در ژانویه، ممکن است سرانجام فرصتی برای جذب ترائوره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیدا کند.

* رایان گراونبرچ، ستاره خط میانی تیم فوتبال آژاکس، طی توافقی، تابستان امسال به بایرن مونیخ خواهد پیوست و از این ضربه بزرگی به منچستریونایتد و لیورپول‌که خواهان او بودند، وارد کرد.

* سرگئی ربروف، قهرمان تاتنهام، قول داده است که به اوکراین بازگردد تا برای میهن خود بجنگد و در مقابل حمله روسیه خاک کشور خود دفاع کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال چلسی که خواهان خرید ریاض محرز است، از رقیبان خود در مسیر نقل و انتقالات عقب افتاده است.

دیلی میل:

* یکی از مدیران ارشد اتحادیه فوتبال، به نام "ادلین جان"، طی شکایت کتبی، توسط یکی از همکارانش به قلدری و زورگویی متهم شده است.

* گفته می‌شود میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، علاقه‌مند به جذب یک هافبک و دو مهاجم جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط را فراهم کنند.

* طبق گزارش‌ها، بازسازی ترکیب منچستریونایتد برای فصل آینده با آماده‌سازی باشگاه برای جذب رابرت لواندوفسکی، فوق‌ستاره بایرن‌مونیخ، درحال انجام است.

* آرسن ونگر مطمئن است که چلسی همیشه در رقابت قهرمانی با بالانشینان باقی خواهد ماند؛ حتی اگر مالکان جدید آن نتوانند با قدرت خرج کردن رومن آبراموویچ برابری کنند.

* پوشش تلویزیونی لیگ برتر انگلیس بعد از بایکوت آخر هفته گذشته، عصر پنجشنبه به چین بازخواهد گشت؛ زیرا تیم‌های انگلیسی، پیام‌های متمرکز خود در حمایت از اوکراین را کنار گذاشتند.

دیلی میرر:

* رومن آبراموویچ علی‌رغم اینکه عجله دارد باشگاه چلسی را به خریدار احتمالی واگذار کند، با این حال تصمیم فوری برای فروش چلسی نمی‌گیرد.

آبراموویچ قایق بادبانی خود را از یک کارخانه کشتی‌سازی در بارسلون که در حال تعمیر بود، به جای دیگری منتقل کرده است؛ همان‌طورکه داده‌های ردیابی این را نشان می‌دهد.

گاردین:

* لوک شاو آماده امضای قرارداد جدیدی با منچستریونایتد است و این مدافع از بازی در باشگاهی که در تابستان ۲۰۱۴ از ساوتهمپتون به آن پیوست لذت می‌برد.

تایمز:

* سه پیشنهاد برای خرید چلسی وجود دارد و سه شخص به عنوان مدعیان جدی برای تصاحب این باشگاه ظاهر شده‌اند، در حالی که مشاوران رومن آبراموویچ پیش از این، چندین ابراز علاقه و پیشنهادهای دیگر را رد کرده‌اند.

* ولادیمیر کلیچکو قهرمان سابق بوکس اوکراین خواستار حمایت بریتانیا از کمپین بین المللی برای ممنوعیت شرکت همه ورزشکاران روسی در رویدادهای ورزشی شده است.

دیلی رکورد:

* برندان راجرز، سرمربی سابق سلتیک، به اسکات براون بازیکن تیم فوتبال آبردین اسکاتلند که قصد جدایی از این تیم را دارد، پیشنهاد بازگشت سریع به فوتبال تحت عنوان مربی را داده است.

خورشید اسکاتلند:

* کریس ساتون بازیکن سابق انگلیسی به خانواده‌هایی از پناهجویان که از جنگ در اوکراین فرار می‌کنند، پیشنهاد کمک داده است.

کد خبر 560820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.