مدیون ایثارگری دلیرمردان عرصه جهاد و ایثار هستیم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جانبازان ذخیره‌های ماندگار کشور ما هستند، گفت: همواره مدیون ایثارگری دلیرمردان عرصه جهاد و ایثار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی در دیدار با تعدادی از جانبازان سرافراز منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: جانبازان سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و امروز ما مدیون ایثارگری این دلیرمردان عرصه جهاد و ایثار هستیم.

وی با بیان اینکه جانبازان ذخیره‌های ماندگار کشور هستند، تاکید کرد: ما همواره امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا، ایثار رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافع امنیت هستیم و نباید این مهم را فراموش کنیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جانبازان الگوی بسیار خوبی برای جوانان نسل حاضر هستند، افزود: جانبازان در سخت‌ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت کردند، ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان همزمان با اعیاد شعبانیه از چند تن از جانبازان سرافراز با دعوت در شهرداری منطقه و حضور در منزل تعدادی دیگر از این سمبل‌های ایثار و مقاومت تجلیل کرد؛ در این راستا ابتدا با دعوت از جانباز سرافراز "محسن رهنما" در جلسه‌ای با حضور معاونان و مسئولان منطقه تجلیل شد و در ادامه از استاد برجسته خوشنویسی، رزمنده و یادگار دفاع مقدس "استاد صادق گُلی" تجلیل به‌عمل آمد، همچنین با حضور در منزل جانباز سرافراز "جودکی" شهروند منطقه، گفت‌وگویی صمیمی با خانواده این جانباز داشت و بر پیگیری مطالبات و امور این قشر فداکار نظام تاکید کرد.

کد خبر 560800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.