مشاور رسانه‌ای استاندار اصفهان منصوب شد

استاندار اصفهان در حکمی محمدرضا شاه‌رجبیان را به عنوان مشاور استاندار در حوزه رسانه و فضای مجازی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حکم ابلاغی استاندار اصفهان به محمدرضا شاه‌رجبیان آمده است: با عنایت به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه رسانه به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در حوزه رسانه و فضای مجازی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در چارچوب ضوابط و مقررات با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی بودن و ارائه گزارش به مردم، در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

انتظار می‌رود موارد زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید: استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در حوزه رسانه و فضای مجازی، هم‌افزایی و هم‌فکری با مجموعه‌های مردمی و نخبگان در حوزه رسانه، بهره‌گیری از توانمندی‌های شبکه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در سطح استان و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی در راستای معرفی صادقانه دستاوردهای دولت مردمی در استان.

شاه‌رجبیان تاکنون با مجموعه‌های مختلف رسانه‌ای در سطح کشور و استان اصفهان همکاری داشته است و جوان‌ترین انتصاب استاندار اصفهان به‌شمار می‌آید.

مدیر مجموعه رسانه‌ای خبر فوری استان اصفهان، مدیر خبرگزاری دانشجو استان اصفهان، رئیس مرکز شبکه‌های اجتماعی سازمان سراج اصفهان و همچنین رئیس مرکز شهید آوینی بسیج دانشجویی استان اصفهان از جمله سوابق وی است.

کد خبر 560784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.