حمایت شورای ششم از کارخانه تولید آسفالت اراک

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: کارخانه‌های آسفالت اراک از بهترین کارخانه‌های تولید آسفالت محسوب می‌شود، زیرا از مواد اولیه مرغوب و کارخانه سنگ‌شکن برخوردار است و می‌تواند آسفالت باکیفیت تولید کند.

عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده متوجه اخلال در کار کارخانه تولید آسفالت اراک شدیم، به طوری که کارخانه بسیار کمتر از ظرفیت واقعی خود تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال تعطیلی کارخانه تولید آسفالت هستند و با بهانه‌های مختلف سعی در توجیه کاهش تولید این کارخانه دارند، ادامه داد: اعضای شورای ششم عزم جدی بر تقویت کارخانه تولید آسفالت اراک دارند، لذا در صورت تضعیف و یا تعطیلی کارخانه، شهرداری مجبور است برای انجام پروژه‌های خود آسفالت را خریداری کند که سود زیادی نصیب دلالان آسفالت خواهد شد، شورای ششم در خصوص تخصیص بودجه برای نوسازی و تعمیرات اساسی تجهیزات کارخانه تولید آسفالت اقداماتی را در نظر دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالت اراک نه تنها باید تمام آسفالت مورد نیاز شهرداری را تأمین کند، بلکه باید آسفالت مورد نیاز پیمانکاران را نیز تأمین و از این راه کسب درآمد کند، در بودجه ۱۴۰۱ حدود ۱۸ میلیارد تومان درآمد از محل فروش آسفالت پیش‌بینی کردیم که شهردار باید در زمینه تحقق آن عزمی جدی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه از شهرداری خواستیم که هیچ درخواستی مبنی بر خرید آسفالت به شورای اسلامی شهر ارائه ندهد، زیرا موافقت نخواهیم کرد، همچنین شورای ششم در برابر تعطیلی کارخانه تولید آسفالت اراک محکم ایستاده است.

خسروانی اضافه کرد: کارخانه‌های آسفالت اراک از بهترین کارخانه‌های تولید آسفالت محسوب می‌شود، زیرا از مواد اولیه مرغوب و کارخانه سنگ‌شکن برخوردار است و می‌تواند آسفالت باکیفیت تولید کند.

کد خبر 560770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.