بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی ملاشیه در آینده نزدیک

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: با تکمیل ساختمان نیمه‌کاره آتش‌نشانی ملاشیه به‌زودی این ایستگاه آغاز به‌کار خواهد کرد.

"آرش در" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، روشنایی پل ملاشیه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام و امنیت تردد شهروندان روی این پل تأمین شد.

وی با بیان این‌که با توجه این‌که خیابان‌های ملاشیه در وضعیت مناسبی قرار نداشت، زیرسازی ۲۵ خیابان آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر آماده آسفالت است، افزود: تا دو روز آینده آسفالت کمربندی و خیابان رفیعی نیز آغاز می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: ساختمان آتش‌نشانی ملاشیه که به صورت نیمه‌کاره به حال خود رها شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته تکمیل شد که با انجام دیوارکشی‌های نهایی، به‌زودی ایستگاه آتش‌نشانی در آن مستقر و یکی از دغدغه‌های مردم آن منطقه رفع می‌شود.

وی ادامه داد: به صورت همزمان برآورد هزینه و مطالعات خیابان صنایع که قرار بر همکاری سه شرکت مستقر در آن و شهرداری اهواز برای ترمیم و بازسازی بود نیز در حال انجام است که با تکمیل مطالعات، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در تاکید کرد: انجام مطالعات توسعه پل ملاشیه، اصلاح هندسی خیابان‌های ورودی کوی مجاهد، فرهنگ شهر و خوبینه از دیگر اقدامات در حال اجرای منطقه پنج شهرداری اهواز است.

کد خبر 560760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.