اهدای دوچرخه به مهاجران در دانمارک

مسئولان دانمارکی تصمیم گرفته‌اند تا دوچرخه‌های بدون استفاده شهروندان را در اختیار مهاجران قرار دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزارت حمل‌ونقل دانمارک اعلام کرد که با انجمن دوچرخه‌سواران این کشور همکاری کرده است تا به افراد تازه‌وارد شهر دوچرخه رایگان ارائه دهد. این نهادها، وب‌سایت مشترکی را نیز راه اندازی کرده‌اند که در آن مردم می‌توانند دوچرخه‌های اهدایی و صاحبان جدید را مشخص کنند.

افرادی که قصد اهدای دوچرخه دارند، می‌توانند فرمی را در وب‌سایت givencykel.dk تکمیل کنند و عکسی از دوچرخه و همچنین اطلاعاتی در مورد اندازه و وضعیت آن به اشتراک بگذارند. افراد تازه‌وارد و مهاجر نیز باید پرسش‌نامه‌ای را برای درخواست دوچرخه تکمیل کنند. سپس داوطلبان به عنوان «واسطه‌های دوچرخه» عمل می‌کنند و دوچرخه‌های اهدایی را با مالکان جدید تطبیق می‌دهند.

اهدای دوچرخه به مهاجران در دانمارک

وزیر حمل و نقل دانمارک، ترینه برامسن، نیز در مورد ابتکار جدید موسوم به «یک دوچرخه اهدا کن» توضیح داد که این تصمیم به مهاجران آزادی عمل می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بخشی از جوامع محلی در کشور بشوند.

سازندگان وب‌سایت برای تضمین ایمنی کاربران جدید، درگاه اطلاعاتی جدیدی را نیز در مورد فرهنگ دوچرخه‌سواری دانمارک منتشر کرده‌اند؛ در این قسمت می‌توان تمام اطلاعات مورد نیاز را درباره قوانین و الزامات راهنمایی و رانندگی در این کشور، پیدا کرد.

این وب سایت اکنون به طور رسمی راه اندازی شده است و به شهروندان دانمارکی امکان می‌دهد، فعالیت اهدای دوچرخه خود را آغاز کنند.

کد خبر 560736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.