نصب سرعت‌گیر در جاده‌ها با هماهنگی شورای ترافیک

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای آسفالت محورهای مواصلاتی دارای خرابی آسفالت در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: رفیوژ میانی محور مواصلاتی شهر گلشهر با مشارکت شهرداری و راهداری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد دادخواه امروز _چهارشنبه ۱۷ اسفندماه_ در حاشیه بازدید از نقطه حادثه خیز شهر گلشهر، اظهار کرد: آسفالت راه‌های مواصلاتی استان به دلیل حجم بالای تردد خودروهای سنگین مناسب نیست، برنامه‌ریزی کردیم سال ۱۴۰۱ متناسب با اعتبارات محورهای پرخطر در الویت ترمیم و روکش آسفالت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه محور مواصلاتی موته- گلپایگان و شهر گلشهر در الویت ارتقای ایمنی و تکمیل روشنایی و اجرای آسفالت قرار دارد، افزود: امروز در جریان بازدید از راه مواصلاتی شهر گلشهر تفاهم نامه‌ای امضا شد تا راهداری و شهرداری به صورت مشارکتی پروژه ایمن سازی محور حادثه خیز شهر گلشهر در حدفاصل کنجدجان تا محله فیلاخص را انجام دهد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای آسفالت محورهای مواصلاتی دارای خرابی آسفالت در شهرستان گلپایگان خبر داد و افزود: این نقاط در بازدید کارشناسان شناسایی شدند و متناسب با اعتبارات اجرای آسفالت می‌شود.

دادخواه با بیان اینکه برخی نقاط نیاز به آزادسازی دارد که کمک مردم را طلب می‌کند، گفت: نصب سرعت گیر در جاده‌ها با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به پروژه زیر گذر در کمربندی شهر گوگد، گفت: پروژه زیر گذر توسط شهرداری گوگد تکمیل، و اکنون زهی کشی آن در حال انجام است، شهرداری طرح میدان اتصال کمربندی را تهیه کرده است، پس از آزادسازی‌ها راهداری نسبت به اجرای آسفالت اقدام می‌کند.

کد خبر 560711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.