رشد ۳۰ درصدی بودجه سازمان خدمات طراحی شهرداری‌های استان اصفهان

سرپرست سازمان خدمات طراحی شهرداری‌های استان اصفهان بودجه سال جاری این سازمان را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه امسال به طور کامل محقق شده است و بودجه پیشنهادی سازمان برای سال آینده نیز با رشد ۳۰ درصدی به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رحیمی لنجی امروز _چهارشنبه هجدهم اسفندماه_ در گردهمایی شهرداران استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان از سال ۱۳۷۰ با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی به شهرداری‌ها و مؤسسات وابسته به وزارت کشور تأسیس شده است، اظهار کرد: تا بهمن‌ماه امسال ۶۸ طرح در بخش‌های مختلف اجرا شده است و ۹۲ مهندس در قالب ۹۸ قرارداد با ما در این بخش همکاری می‌کنند.

وی به برگزاری ۷۰ جلسه تخصصی اشاره کرد و گفت: ۲۵ طرح تاکنون به اتمام رسیده است و ۵۴ طرح پیشرفت ۵۰ تا ۹۹ درصد داشته است.

سرپرست سازمان خدمات طراحی شهرداری‌های استان اصفهان از تعیین تکلیف و بررسی ۲۵۴ مورد صورت وضعیت شهرداری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: عدد ریالی این صورت وضعیت‌ها ۲۶ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان بوده است که عدد تصویب شده ۱۷ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به دوبرابر شدن درآمدها از محل رسیدگی به صورت وضعیت‌ها در سال‌جاری نسبت به سال گذشته، ادامه داد: درآمد امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

رحیمی بودجه سال جاری سازمان خدمات طراحی شهرداری‌های استان را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه امسال به طور کامل محقق شده است و بودجه پیشنهادی سازمان برای سال آینده نیز با رشد ۳۰ درصدی به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: سود خالص این سازمان تا پایان سال به یک‌میلیارد تومان می‌رسد که نسبت به گذشته چهار برابر شده است.

کد خبر 560683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.