معرفی پلتفرم مدیریت دارایی توسط کریپتو فور وینرز

کریپتو فور وینرز (Crypto4Winners) توسط علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از بخش‌های مختلف راه‌اندازی شد و خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت دارایی‌های دیجیتال قابل اعتماد تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، Crypto4Winners یا C4W، یک پلتفرم یک مرحله‌ای است که بر خدمات مدیریت دارایی برای دارندگان دو رمزارز بزرگ، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و همچنین محبوب‌ترین استیبل کوین، تتر (USDT) متمرکز شده است.

معرفی پلتفرم مدیریت دارایی توسط کریپتو فور وینرز

پویایی و حرکت دارایی‌های کریپتو بی‌ثبات‌ترین است، به نظر می‌رسد استراتژی نگهداری بلندمدت برای اکثریت دارندگان رمزارز، سودآورتر باشد. برای مبتدیان حوزه کریپتو که فقط درک اولیه از بلاک چین و ترید دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. Crypto4Winners با توزیع تمام بیت‌کوین‌ها و اترها در دو استخر بزرگ، استراتژی هولد کردن را سودآورتر می‌کند.

هر دو سپرده بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاران C4W به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شوند. اولین مورد در یک کیف پول سرد ذخیره می‌شود، در حالی که دومی توسط تیمی از معامله گران درجه یک مدیریت می‌شود. این استراتژی برای ادغام مزایای روش‌های مدیریت دارایی محافظه کارانه و پرتکاپو تنظیم شده است.

کد خبر 560667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.