۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱
مبارکه به استقبال بهار می‌رود

شهردار مبارکه گفت: به‌منظور استقبال از میهمانان نوروزی، آماده‌سازی فضاهای شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اقدام است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح آماده‌سازی شهر ویژه نوروز ۱۴۰۱ توسط معاونت خدمات شهری شهرداری، با همکاری سایر معاونت‌ها و سازمان‌ها از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با تلاش بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری، با استفاده از ۱۰ دستگاه کامیون، شش دستگاه کامیون جمع‌آوری و حمل زباله، پنج دستگاه خودروی کامیونت، یک دستگاه تراکتور، گریدر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه جدول‌شوی و دو دستگاه بیل مکانیکی در حال انجام است.

شهردار مبارکه به پاک‌سازی و نظافت شهری برای استقبال از سال نو اشاره و خاطرنشان کرد: خدماتی همچون پاکسازی جوی‌ها و نهرها، امحای برچسب‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی غیرمجاز، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی، شناسایی موارد خطرساز و رفع خطر، پاک‌سازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری خودروهای اسقاطی، حذف بنرها، پلاکاردها و تبلیغات تاریخ گذشته و امحای دیوارنوشته‌های غیرمجاز در قالب طرح پاک‌سازی شهر انجام شد.

احمدی اضافه کرد: اقداماتی همچون رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، رنگ‌آمیزی جداول، جمع‌آوری موانع فیزیکی، ساماندهی و بازسازی فضاهای سطح شهر، تعمیر مبلمان شهری، آذین‌بندی عمومی، ساماندهی دوره‌گردها، دست‌فروشان و متکدیان و گلکاری، ساماندهی و زیباسازی فضای سبز شهری در بخش سیما و منظر شهر در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: ساماندهی فواره‌ها و آب‌نماها، رسیدگی به وضعیت نظافت و نورپردازی نمادها و تندیس‌ها، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها، میادین، پل‌ها و روشنایی آن‌ها، رسیدگی به وضعیت پل‌های عابرپیاده و رنگ‌آمیزی تابلوی اسامی خیابان‌ها، رفع نواقص و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، آماده‌سازی بوستان‌ها و رفع نواقص روشنایی معابر در بخش المان‌های شهری در دست اقدام است.

شهردار مبارکه گفت: معاونت عمران شهرداری در راستای تسهیل عبور و مرور و رعایت موارد ایمنی در معابر شهری اقداماتی همچون، لکه‌گیری آسفالت معابر، اتمام عملیات‌های حفاری، تعمیر و تعویض تجهیزات ترافیکی، برنامه‌ریزی جهت کاهش ترافیک، رفع عیوب پل‌های عابر پیاده، اصلاح خط‌کشی ترافیکی و استفاده کامل از ظرفیت پارکینگ‌ها را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 560658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.