ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان از ۲۰ اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵درصدی ترافیک شهر اصفهان در ایام پایانی سال، از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان، از بیستم اسفندماه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیک شهری در ایام پایانی سال به ویژه در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای کاهش بار ترافیکی روان در خیابان‌های شهر اصفهان است، این امر همکاری و همت همه شهروندان را طلب می‌کند تا در ایام پایانی سال به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت قوانین در این امر یاری‌رسان باشند.

وی با بیان اینکه از رانندگان و عابران خواسته می‌شود با صبر و متانت بیشتری در ایام پایانی سال تردد کنند و هرکس به نوعی پلیس خود باشد، افزود: برخورد با تخلفات به صورت کاملاً جدی در دستور کار قرار دارد و اعمال قانون توأم با ادب، احترام و حفظ شأن مردم به همه واحدها ابلاغ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیکی معابر در این ایام، از بیستم اسفندماه تردد خودروهای سنگین به جز در موارد اضطرار، در محدوده مرکزی شهر اصفهان ممنوع است.

تعطیلی هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی

وی تصریح کرد: در تعامل با شهرداری اصفهان، هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی برای راه‌ها و معابر درون‌شهری از پانزدهم اسفندماه تعطیل است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود مانند گذشته اهتمام ویژه‌ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند و یاور پلیس راهور برای ایجاد فضای آرام در بستر خیابان‌های شهر اصفهان باشند.

کد خبر 560649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.