جست‌وجوی ۴ ساعته برای پیدا کردن ۳ کودک گم شده شاهین‌شهری

در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان شاهین‌شهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گم شدن سه کودک خردسال، عملیات جست‌وجو برای یافتن این کودکان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و کودکان گم شده پس از چهار ساعت به آغوش خانواده‌ها بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۱۴ دوازدهم اسفندماه سال جاری زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در حالی که اشک می‌ریخت با نگرانی اظهار کرد: دو دخترم «ترنم» و «ندا» مانند همیشه به همراه یکی از همسایگان که دختری ۹ ساله بود برای تفریح و بازی با یکدیگر از منزل خارج شدند و به کوچه رفتند اما وقتی بعد از چند ساعت رفتم تا آنها را صدا بزنم اثری از آنها ندیدم. سراغ همسایه‌ها و حتی مغازه‌های اطراف رفتم اما هیچ خبری از آنها نبود. تنها امیدم به شما است که فرزندانم را پیدا کنید.

در پی این تماس بلافاصله موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اطلاع داده شد و عملیات ویژه جست‌وجو برای یافتن کودکان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر نیز از لحظات اولیه عملیات وارد میدان شد و در کنار سایر مأموران به گشت‌زنی در سطح شهرستان پرداخت.

پیدا شدن سه کودک پس از ۴ ساعت

سرانجام پس از چهار ساعت جست‌وجوی ویژه و هوشمندانه مأموران پلیس ترنم و ندا به همراه دختر همسایه خود در یکی از بازارهای این شهرستان پیدا شدند و به آغوش مادران خود بازگشتند. مادران این سه کودک از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و مأموران انتظامی این فرماندهی قدردانی و برای همه سبزپوشان نظم و امنیت کشور از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر، اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این سه کودک با پولی که در اختیار داشتند بدون اجازه مادران خود برای خرید به بازار می‌روند اما هنگام بازگشت راه را گم می‌کنند.

افراد معتاد و سارقان طلاجات، در کمین کودکان

وی با بیان اینکه این حادثه با تماس به موقع مادر فرزندان گم شده و پیگیری فوری و سریع مأموران پلیس ختم به خیر شد، افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌شود فرزندان خردسال خود را به تنهایی در کوچه‌ها رها نکنند؛ چرا که افراد معتاد و سارقان طلاجات، در کمین چنین کودکانی هستند و لازم است هنگام بازی در کوچه‌ها و پارک‌ها از سوی والدین خود تحت نظارت و مراقبت قرار گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ادامه داد: همچنین به خانواده‌ها توصیه می‌شود شماره تماس و اطلاعات منزل خود را به فرزندان خود بیاموزند و به آنان سفارش کنند در صورت بروز هرگونه مشکل از مأموران پلیس کمک بخواهند.

کد خبر 560648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.