برنامه‌های ۹ گانه منطقه ۱۱ ویژه ماه رمضان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۹ عنوان برنامه توسط اداره فرهنگی اجتماعی این منطقه برگزار می‌شود.

حسن محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح جزئیات ۹ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۱ در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه جزء‌خوانی "لحظه‌های ملکوتی" که همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در فرهنگسراهای دانش و اهتمام با همکاری پایگاه آل‌یس و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در بوستان‌های درخشان و امام رضا (ع) با همکاری کانون خادم یاران رضوی برگزار می‌شود، اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه مناجات‌خوانی "شب‌های دلدادگی" از هجدهم تا بیست‌ودوم فروردین‌ماه در بوستان امام رضا (ع) از ساعت ۲۱ با همکاری گروه‌های جهادی و جشنواره افطاری سالم تحت عنوان "طعام آسمانی" با همکاری اصناف اغذیه و رستوران‌ها و اجرای برنامه‌های داوری و کارشناسی ساده‌ترین غذا، حضور کارشناس سلامت در دو بخش مردمی و اصناف و تکریم کودکان کار دوشنبه، بیست‌ونهم فروردین‌ماه در بوستان شهاب برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه "مهمان شهر" خاطر نشان کرد: محفل قرآنی و جشن میلاد امام حسن (ع) از ساعت ۲۱ تا ۲۳ دوشنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه در بوستان شهاب و محفل قرآنی همراه با تجلیل از نخبگان قرآنی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ پنجشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه در بوستان شهدای مدافع حرم با همکاری دارالقرآن و جامعه‌القران از جمله طرح‌هایی است که در این برنامه گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه سری مسابقات فوتسال "جام رمضان" ویژه همه رده‌های سنی نیز با همکاری هیئت فوتبال رهنان هر شب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه طالقانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پخش کلیپ، توزیع بروشور و روایتگری در شب‌های قدر تحت عنوان "در امتداد لیالی نور" در گلزار شهدای رهنان با همکاری ستاد نماز جمعه غرب اصفهان برگزار خواهد شد.

محمدحسینی با بیان اینکه برنامه "سی شب، سی ضیافت" نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ در باغ بانوان فروغ با حضور خانوادگی شهروندان، صرف افطار و مشاوره خانواده که با همکاری انجمن مهر سپهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه "جشن بندگی" نیز با همکاری این انجمن در روز عید سعید فطر با اجرای سرود، استندآپ و مسابقه از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و اهدا جایزه به برگزیدگان خبر داد و گفت: این مسابقه تحت عنوان "فرصت‌های ناب همدلی" به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 560618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.