افتتاح و عملیاتی شدن ۵ طرح صنعتی در کاشان

همزمان با سفر علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به کاشان، پنج طرح صنعتی عملیاتی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آغاز عملیات اجرایی شبکه انتقال فاضلاب شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال و طول پروژه ۷۵ کیلومتر، نخستین پروژه در این روز بود. طرح توسعه کیمیا پلیمر صبا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال‌زایی ۲۰ نفر را فراهم کرده، این شرکت تولیدی با طرح توسعه ۴۰۰ تن افزایش تولید ماهیانه را داشته است. در حال حاضر این شرکت ۱۸ هزار تن پلیمر که مواد اولیه روکش سیم‌های کابل برق است تولید می‌کند و اشتغال‌زایی ۷۰ نفر را فراهم کرده است. دومین طرح افتتاحی امروز است.

افتتاح شرکت تولیدی مانا صنعت پایدار از دیگر پروژه‌های امروز بود که برای نخستین‌بار تولید پمپ‌های استاندارد آتش‌نشانی در کشور را راه‌اندازی کرده است. این محصول قابلیت صادرات به کل دنیا را دارد. این شرکت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد زمینه اشتغال ۱۵ نفر و تولید سالانه ۵ هزار عدد را فراهم کرده است.

چهارمین طرح امروز افتتاح شرکت آرمان پلیمر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر تولید ورق‌های شومیز است. این شرکت از سال ۹۲ تولید خود را شروع کرده اما به دلیل مشکلات اقتصادی موفق نبود؛ به همین دلیل مدیرعامل جدید مجدداً این شرکت را راه‌اندازی کرد و درحال‌حاضر توان ۱۱ هزار تن تولید سالانه را دارد.

افتتاح نخستین معاینه فنی سنگین با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال هزینه با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های امروز بود که با حضور معاون وزارت صمت بهره‌برداری شد. این مرکز تست دود، ظاهر خودرو، ترمز، سرعت، جلوبندی و کیلومتر ماشین‌های سنگین را برای اولین بار در کاشان انجام می‌دهد.

به گزارش ایمنا، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز چهارشنبه به کاشان سفر کرد که در این سفر به مناسبت هفته منابع طبیعی در آئین درختکاری در شهرک صنعتی امیرکبیردو شرکت کرد و با حضور وی چندین پروژه صنعتی توسعه یا بهره‌برداری شد.

کد خبر 560604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.