راه‌اندازی قطعه صالحین در بهشت فاطمه قزوین

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین از راه‌اندازی قطعه صالحین در بهشت فاطمه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای اسلامی شهر قزوین در ۱۷ اسفندماه سال جاری مسائل مختلفی را بررسی کرد، افزایش ۷۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر قزوین از تاریخ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ تصویب شد، همچنین افزایش تعرفه ۱۵ درصدی قبور و افزایش تعرفه ۲۰ درصدی خدمات در آرامستان‌های قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد، قبور و خدمات برای هنرمندان و افراد شاخص حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رجال سیاسی در قطعه مشاهیر بهشت فاطمه (س) به‌صورت رایگان در نظر گرفته و قطعه صالحین نیز ویژه خانواده ایثارگران در آرامستان بهشت فاطمه (س) راه‌اندازی شود.

مهدی مهدی‌خانی در این خصوص اظهار کرد: لایحه دوفوریتی افزایش ۷۱ درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین در کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد.

وی افزود: تاکسیرانان ویترین خدمات شهری محسوب می‌شوند و ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارند، بنابراین با در نظر گرفتن مطالبات معوق این قشر، با لایحه افزایش ۷۱ درصدی نرخ کرایه تاکسیرانی در قالب بهای خدمات در سال ۱۴۰۱ موافقت شد.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: این میزان افزایش نرخ، با توجه به افزایش قیمت اقلام مصرفی، تعمیرات و استهلاک، نرخ تورم، شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی و معیشتی که توسط کارشناسان سازمان تاکسیرانی و اتحادیه تاکسیرانان تفکیک شده است و مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون امیدواریم با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد سفرهای درون‌شهری توسط تاکسیرانان انجام می‌شود، با این افزایش نرخ، شاهد سرویس‌دهی بهینه ۵۰۰۰ راننده تاکسی و ۲۰۰۰ راننده وانت‌بار به شهروندان باشیم و تاکسیرانان در سال جدید با رضایت و آرامش خاطر بیشتری به فعالیت بپردازند.

کد خبر 560573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.