پایتخت به استقبال بهار ۱۴۰۱ می‌رود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از سال ۱۴۰۰ نشاط و شادابی را با عملکرد مضاعف مجموعه شهرداری و مدیران مرتبط در حوزه زیباسازی شهر در عرصه نظافت، گل‌کاری و گل‌آرایی شهر شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان زمستان و آغاز فصل بهار، طبیعت لباس جدید بر تن می‌کند و شکوفه‌های رنگارنگ خبر از نوروز می‌دهد. شهرهای ایران طبق رسم هرساله برای استقبال از این آیین کهن آماده می‌شوند. در این راستا زیباسازی شهرها، گل‌کاری، کاشت نهال و آراستن چهره شهرها از اقداماتی است که مدیریت شهری برای استقبال از بهار در سطح شهر انجام می‌دهد.

مهدی عباسی، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز، پایتخت به بهترین شکل برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ آماده می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت احیا و آماده‌سازی پایتخت در استقبال از نوروز، گفت: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از سال، نشاط و شادابی را با عملکرد مضاعف مجموعه شهرداری و مدیران مرتبط در حوزه زیباسازی شهر در عرصه نظافت، گل‌کاری و گل‌آرایی شهر شاهد باشیم و اقدامات مجموعه شهری در سطح شهر قابل لمس و چشمگیر باشد.

کد خبر 560546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.