تجهیزات شهرداری برای لکه‌گیری آسفالت ناقص است

عضو شورای اسلامی شهر دزفول گفت: آسفالت تولید شده در دزفول کیفیت مناسبی دارد، اما در زمینه تجهیزات برای لکه‌گیری کمبود وجود دارد.

عادل دوایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت تولید شده در دزفول با توجه به استفاده از قیر و مصالح مناسب و درجه یک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است، برای انجام عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر نیازمند لوازم کار از جمله کمپکت و کاتر هستیم.

وی افزود: از سنوات گذشته در تأمین این وسایل مشکل داشته‌ایم و همچنان با کمبود این موارد روبه‌رو هستیم و این امر سبب پایین آمدن کیفیت آسفالت و لکه‌گیری می‌شود، با این حال شورای اسلامی شهر تاکید کرده است که آسفالت بی‌کیفیت استفاده نشود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر دزفول گفت: برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم جهت تأمین دستگاه‌های مورد نیاز و با کیفیت در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دیده شده و به تصویب شورای اسلامی شهر نیز رسیده است و در سال آینده محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: از دستگاه‌ها و سازمان‌هایی مانند سازمان آب و برق که برای انجام عملیات‌های خود حفاری می‌کنند خواسته شده است تا در زمان تهیه و تأمین دستگاه‌ها و تجهیزات و انتخاب پیمانکار با نظارت شهرداری نسبت به آسفالت نوارهای حفاری خود اقدام کنند.

کد خبر 560503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.