امکان ترخیص وسیله نقلیه بدون پیش‌پرداخت و با تخفیف ویژه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از عیدانه پلیس به مردم تحت عنوان «امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت و محاسبه هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه»، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص عیدانه پلیس به مردم اظهار کرد: تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰، امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت فراهم شده است و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

وی افزود: شهروندان متقاضی با استفاده از اپلیکیشن «پلیس من» و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود با شرایط مذکور، اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نیست.

ترخیص خودروها با شرایط ویژه

وی با اشاره به اینکه سیاست پلیس در آستانه سال جدید خودداری از توقیف خودروها است، ادامه داد: تخلف پلیس همواره تخلفات حادثه‌ساز بوده است و برابر قانون در موقعیت‌هایی که پلیس مجبور به توقیف باشد، قطعاً نسبت به توقیف وسیله نقلیه متخلف اقدام خواهد کرد.

سرهنگ محمدی با اشاره به شرایط خاص مالکان برای ترخیص وسیله نقلیه خود، خاطرنشان کرد: اگر فردی قبض پارکینگ را گم کرد، متصرف حین توقیف است و به مالک دسترسی ندارد و بیمه‌نامه و گواهی‌نامه معتبر ندارد، با شرایط خاص می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

کد خبر 560490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.