شناسایی مجدد افرادی که در فقر مطلق هستند

استاندار تهران گفت: شناسایی دوباره افرادی که در فقر مطلق هستند با محوریت فرمانداری‌ها، سپاه و بسیج باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری اظهار کرد: شهرداری تهران، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افرادی را تحت پوشش دارند اما در استان تهران افراد یا خانوارهایی وجود دارد که در فقر مطلق به سر می‌برند و شناسایی دوباره این افراد باید با محوریت فرمانداری‌ها، سپاه و بسیج در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: اولویت، رسیدگی به افراد فقیر در حوزه خوراک، پوشاک و درمان است و در این خصوص باید ستادی در شهرستان‌های استان تهران تشکیل شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با تأکیدات رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری باید رسیدگی به این افراد مورد تأکید باشد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی و خیران، این اقدام مهم در قالب برگزاری رزمایش و کمک‌های مومنانه انجام شود.

منصوری گفت: اولویت شناسایی این افراد در مناطق جنوبی و مناطق زیر پوست شهر است و تمام شهرداران باید طی دو روز آینده جلسه فوری برگزار و در آستانه شب عید به افراد نیازمند خدمت‌رسانی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 560488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.