بزرگداشت روز درختکاری در نجف‌آباد

مراسم روز درختکاری با شعار "نفس بکاریم" در مناطق پنج‌گانه شهر نجف‌آباد و با حضور اعضای شورای اداری، مسئولان مدیریت شهری و مردم نجف‎آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و نگهداری و مراقبت از فضای سبز، اظهار کرد: درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و درختکاری و مراقبت از درختان یک وظیفه همگانی در راستای حفظ سلامت جسم و روح مردم است.

وی به اهتمام شهرداری نجف‌آباد در راستای توسعه فضای سبز اشاره کرد و افزود: در حرکت جریان خدمت مسئله کاشت درختان و توسعه فضای سبز جایگاه ویژه‌ای دارد و با رویکرد کارشناسانه در این راستا اقدام و برنامه‌ریزی شده است.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام بر مسئله درختکاری و حفاظت از محیط زیست تأکید شده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، درختکاری یک حرکت انقلابی است. از همه مردم نجف آباد تقاضا داریم در راستای حفظ محیط زیست یاری‌رسان مسئولان شهر باشند.

به گزارش ایمنا، در پارک کوهستان نجف‌آباد طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار نجف آباد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد و جمعی از مدیران شهرستان، ۳۱۳ اصله درخت مثمر زیتون غرس شد.

کد خبر 560471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.