کاهش ترافیک دهلی نو با ایجاد پل هوایی جدید

پل هوایی جدید دهلی نو، سفر را برای شهروندان و گردشگران آسان‌تر می‌کند و بار ترافیک شهر را کاهش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک پل هوایی جدید با نام "Skywalk"، ایستگاه راه آهن دهلی نو را به ایستگاه مترو این شهر متصل می‌کند تا سفر را برای شهروندان و گردشگران آسان کند. بنابراین افراد پس از خروج از ایستگاه راه‌آهن دهلی نو، دیگر لازم نیست ازدحام و ترافیک مرکزی این شهر را تحمل کنند تا بتوانند خود را به ایستگاه مترو برسانند.

اسکای‌واک امکان سفر آسان و راحت را فراهم می‌کند

اسکای‌واک پیشرفته، بین دروازه اجمری ایستگاه راه آهن دهلی نو و ایستگاه مترو این شهر قرار گرفته است، ۲۴۲ متر طول دارد و مجهز به پله برقی و دوربین مدار بسته است. پس از اینکه مسافران با قطار به پایتخت هندوستان رسیدند، می‌توانند برای رفتن سریع و بدون دردسر به ایستگاه مترو از پل هوایی استفاده کنند. اسکای‌واک‌ها، نوعی پل‌های شیشه‌ای شفاف محسوب می‌شوند که به علت ترس و هیجانی که زمان عبور از روی آن‌ها به افراد دست می‌دهد، در جهان محبوب و پرطرفدار هستند.

کاهش ترافیک دهلی نو با ایجاد پل هوایی جدید

جابجایی سریع مسافران و سهولت در ترافیک

ایستگاه متروی دهلی نو در خط زرد قرار دارد و ایستگاه سمایپور بدلی دهلی شمالی را به مرکز شهر هدی گورگان متصل می‌کند. مترو، قلب و روح شهر دهلی نو است و بخش‌های مختلف پایتخت را به راحتی به یکدیگر متصل می‌کند. اسکای واک سفر را برای شهروندان و گردشگران آسان‌تر می‌کند و بار ترافیک شهر را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، پل هوایی جدید با پارکینگ چند سطحی "Bhavbhuti Marg " نیز مرتبط خواهد شد. طبق گزارش‌ها، سازمان توسعه دهلی نو برنامه‌ریزی کرده است که در دو منطقه از شلوغ‌ترین بازارهای جنوب این شهر با نام‌های "Nehru Plac" و "Bhikaji Cama Place" اسکای‌واک راه اندازی کند.

کاهش ترافیک دهلی نو با ایجاد پل هوایی جدید

کد خبر 560465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.