به خانواده آتش‌نشانی در مشهد توجه داریم

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: یکی از انتظارات مهم و اساسی ما از سرپرست سازمان آتش‌نشانی، توجه به خانواده آتش‌نشانی و حفظ یکپارچگی آن است، وی باید به موضوعاتی نظیر هوشمندسازی، ایمنی آتش‌نشانان، تامین تجهیزات، رسیدگی به امور رفاهی و معیشت کارکنان و سلامت ادارای نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام سجاد (ع)، اظهار کرد: امروز مراسم تودیع کسی برگزار می‌شود که سالیان سال در مجموعه آتش‌نشانی مشهد خوش درخشیده و این درخشش فقط محدود به حوزه مشهد نبوده بلکه در کشور اگر اسم آقای ظهوریان را در مجموعه‌های آتش‌نشانی نام ببرید کمتر کسی پیدا می‌شود که ایشان را نشناسد، نام نیک بهترین سرمایه‌ای است که یک انسان می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: ظهوریان از معدود مدیرانی است که علی‌رغم اصرار ما به ادامه خدمت، آن را نپذیرفت که بر ارزش‌های وی می‌افراید و نشان می‌دهد که در دوران تصدی‌گری به جای ریاست به فکر انجام وظیفه بوده که قابل تقدیر و ستایش است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: امروز آقای ظهوریان به افتخار بازنشستگی می‌رسد و امیدوارم سالیان سال سایه او بر سر خانواده باشد و ما نیز از تجربیات وی استفاده کنیم.

نجفی با بیان اینکه در برخی حوزه‌های مدیریتی حساسیت‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از سازمان‌هایی که من حساسیتی ویژه‌ای نسبت به آن دارم، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از دو بعد کرامت انسانی و تجهیزات است که اهمیت ویژه‌ای دارد و این موضوع کار آقای فرهادی را سخت کرده و باید تلاش خود را دوچندان کنند.

وی به اصالت سازمان خدمات شهری اشاره و اضافه کرد: ما همه یک خانواده هستیم و بهتر است انتخاب ما از میان خود خانواده باشد، معاونت خدمات شهری اصیل‌ترین معاونت بوده و چهارده سال است که تمام معاونان از خانواده شهرداری انتخاب می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: یکی از انتظارات مهم و اساسی ما از آقای فرهادی، توجه به خانواده آتش‌نشانی و حفظ یکپارچگی آن است، وی باید به موضوعاتی نظیر هوشمندسازی، ایمنی آتش‌نشانان، تأمین تجهیزات، رسیدگی به امور رفاهی و معیشت کارکنان و سلامت اداری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

در ادامه مجید فرهادی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: خدا را شاکرم که برگ دیگری از زندگی ما به واسطه خدمت بیشتر برای مردم مشهد رقم خورد، در دوران خدمت خود از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های سازمان استفاده خواهم کرد و از اعتماد آقای نجفی به خانواده بزرگ آتش‌نشانی نیز سپاسگزار هستم.

وی افزود: از ظهوریان بابت زحمات زیادی که در سازمان کشیده است، تشکر و بازنشستگی ایشان را تبریک می‌گویم، مهم‌ترین بخش سازمان عملیات و نفس سازمان امور اداری است و چنانچه هرکدام نباشند، نمی‌توان کار مردم را انجام داد؛ بنابراین تعهد می‌دهم تا جایی که در توان باشد و قانون و مدیریت شهری اجازه دهد، تمام تلاش خود را در ایجاد ایمنی شهری و کرامت انسانی به کار بگیرم.

کد خبر 560464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.