عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ اسفندماه

در این بسته خبری از جداسازی آب شرب و فضای سبز در رفسنجان تا حضور شهردار قزوین در مجمع شهرداران آسیایی و سرانه فضای سبز بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

احداث مسیر دوم دسترسی به گلشن زهرا مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: احداث مسیر دوم دسترسی به گلشن زهرا (س) از طرح‌های عمرانی در اولویت مدیریت شهری در سال آینده است.

سرانه فضای سبز بجنورد، بالاتر از میانگین کشوری

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: براساس داده‌های موجود سرانه فضای سبز در این شهر ۱۱.۵ مترمربع بوده که از میانگین کشوری بالاتر است.

استفاده از پساب شهرک صنعتی برای آبیاری فضای سبز

علی یعقوبی، شهردار هشتگرد گفت: مدیریت شهری با هماهنگی شهرک صنعتی هشتگرد در نظر دارد از پساب حاصل از این شهرک برای آبیاری فضای سبز استفاده کند.

جداسازی آب شرب و فضای سبز در رفسنجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان با بیان اینکه جداسازی آب شرب و آب مورداستفاده برای فضای سبز در این شهر در اولویت است، گفت: تاکنون دو مخزن با حجم هر کدام دو هزار مترمکعب، میدان امام و جنب کشتارگاه واقع در جاده یزد، با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان احداث شده است.

قصرشیرین آماده استقبال از بهار می‌شود

بهزاد باقری، شهردار قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی با انجام عملیات اجرایی و طرح جهادی واحدهای مختلف این نهاد برای شادابی و نشاط شهروندان با هدف استقبال از بهار آماده می‌شود.

رنگ‌آمیزی دیوارهای فرسوده نظرآباد

علی صفری، شهردار نظرآباد گفت: دیوارهای فرسوده نظرآباد در آستانه سال نو رنگ‌آمیزی شد.

سرانه فضای سبز خرم‌دره

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره با بیان اینکه در حال حاضر فضای سبز خصوصی و عمومی شهر خرم‌دره ۳۴ هکتار است، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اولویت‌دار مدیریت شهری در این زمینه سعی بر توسعه فضای سبز شهر است.

حضور شهردار قزوین در مجمع شهرداران آسیایی

مهدی صباغی، شهردار قزوین در رأس هیئتی با هدف شرکت در مجمع شهرداران آسیایی(AMF) که در شهر دوشنبه برگزار می‌شود، به تاجیکستان سفر کرد.

اصلاح و بهسازی معابر شهری زرند

حمیدرضا ولیخانی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری زرند ضمن اشاره به اصلاح و بهسازی معابر شهری به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در روزهای پایانی سال و استقبال از بهار ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، ساماندهی و بهسازی معابر شهر انجام شد.

کد خبر 560450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.